Planer for helgen??

*p!nk smile*

Forumet er livet
Ja hva skal dere?? Slappe av eller hæla i taket? [:D]

GOD HELG[;)]

Vi skulle shoppe litt denne helga, men av en eller annen grunn fikk gubben bare utbetalt 800kr av nav i går [:-][:@][:'(][&:] Såeh det blir vel bare å slappe av hjemme da...

Avslapning og hjemmekos som vanlig. [:)] Skal ha barnebursdag for snuppelura på søndag, og i bursdag til min tante i morgen kveld, ellers bare kos og kos og kos. [:D]

Idag så skal vi på middag hos svigers! Blir servert ball og noe anna greier :) Ellers skal vi kun slappe av! Gubben skal skru litt på bilen våres som gikk baijas for noen dager siden!

Imorgen skal vi feire mammas 50årsdag :) Blir litt over 60 som skal feire dagen sammen med henne! Så det gleder jeg meg til!

ORIGINAL: Labambie

Avslapning og hjemmekos som vanlig. [:)] Skal ha barnebursdag for snuppelura på søndag, og i bursdag til min tante i morgen kveld, ellers bare kos og kos og kos. [:D]

Så koselig...[:D]

ORIGINAL: Villest

Vi skulle shoppe litt denne helga, men av en eller annen grunn fikk gubben bare utbetalt 800kr av nav i går [:-][:@][:'(][&:] Såeh det blir vel bare å slappe av hjemme da...

Så irriterende da[&:] Håper dere får en fin helg alikevell[:)]

Her også blir det masse kos! [:)]
Vi skal kose oss med kalkun og salat idag, hamburger imorgen med film og hele pakka, og på søndag skal vi på svømmehallen! [:)]

ORIGINAL: *p!nk smile*

Han sitter i tlf me nav nå, å de skjønner jo ingenting... De er i hvertfall enige om at han har fått alt for lite... Så vi får se om de får ordnet opp [;)]

Skal i en barnebursdag i morgen og så skal vi ha bursdag for snuppa på søndag. Så da går resten av hælja til å bake, rydde, vaske og kose seg[:D]

ORIGINAL: *p!nk smile*

Han sitter i tlf me nav nå, å de skjønner jo ingenting... De er i hvertfall enige om at han har fått alt for lite... Så vi får se om de får ordnet opp [;)]

Ja får håpe det...[:D]

ORIGINAL: Knerthen

Skal i en barnebursdag i morgen og så skal vi ha bursdag for snuppa på søndag. Så da går resten av hælja til å bake, rydde, vaske og kose seg[:D]

Barnebursdager er gøy,skal snart igang med å planlegge snuppas 2års dag[:D][:D]

Tenker vi skal til mine foreldre søndag og i morgen er det film godis og hele pakken [:D][:D][:D]

Her skal barna til mormor og morfar, hæla i taket i kveld og avslapping i morgen tror jeg.

Back
Topp