Planer for helgen?

MammaTilAndreas

Glad i forumet
Har dere noe planer i helgen da?

- Imorgen skal vi ha mamma og pappa på hjortsteik, salat, peppersaus og fløtegratinerte poteter :) Resten av helgen går vell med på å slappe av, og selvfølgelig kose oss maaasse!

Søsteren til typen vil ha Tuva i morga til søndag, så da skal vi ha oss en liten date tenkte vi på lørdag[:)]
Men må først klargjør et akvarium da, som blir mest sannsynlig hentet på søndag[&:] Men skal bli godt å ENDELIG bli kvitt det, og siden vi er 2 til å gjøre det ferdig så går det nok fort[:)]

Ellers skal jeg bare slappe av,og sove hver sjanse jeg får... hehe[;)]

sambo er reist til sverige med jobben, kommer ikke hjem før søndagkveld, så jeg å snuppa skla kose oss(prøve i hvertfall) hvist nettene i helga blir som i natt blir det ikke mye kos[:'(]
Ikveld får jeg ei veninne på besøk, skal spise go mat og kose oss..
ellers i helga så vet jeg ikke...

Jeg har langhelg, og mannen reiser på jobb på søndag, så vi skal kose oss masse![:)]

Nå er Patrick i barnehagen noen timer, og jeg prøver å få orden i hjemmet, og vaske endel klær. Skal snart ut og kjøpe noen bursdagsgaver, da vi skal i 2 årsdag til et tvillingpar i morgen[:)]

I morgen formiddag skal vi bort til byen med min søster og familien og kikke litt i gatene og spise lunch ute! Så skal vi i 2 års dag på ettermiddagen [:)]
Kvelden blir det lørdagsgodt og god mat her hjemme.

Søndagen er det mulig vi tar turen i et familieselskap, det spørs litt når mannen må reise.. [:)]

Idag skal vi bare slappe av,kanskje en liten tur til foreldrene mine[:D] Imorgen skal MÅ vi ut og kjøpe klesskap til jenta vår...[;)] På kvelden skal jeg se film og kose meg alene,sambo skal ut...søndag skal vi på middag til svigerfar[:)]

Ha en fin helg[:D]

Snuppa skal til faren i helgen, og jeg starter hælja med å skulle til tannlegen[:'(] Etter tannlegen er det på jobb fram til 23 i kveld. I morra blir det nok en tur te byn og stikke innom å hilse på noen venner føre jobb 16-23 og søndag får jeg ta litt husarbeid føre jobb som da er kveld det og[:)] 

Gutta skal til pappa'n sin i dag så i kveld blir det øl sammen med et par venninner. Skal øve på noen sanger vi skal synge i et 50-årslag i februar. Imorgen kommer gutta hjem igjen og det er koselørdag og på søndag reiser de til pappa'n sin igjen. Det er vår helg [:)]

Sambo jobber på color magic og jobber da ute 3 uker og er hjemme 3 uker. Så nå er han ute på 2 uka og jeg skal dit i morgen og bli med på en tur[:D] gjør ofte det..

Idag.ingen store planer,Handle litt, rydde og vaske litt, sambo jobber kveld denne uka, og når han kommer hjem skal jeg og han ha kose kveld og lage god mat :)
I morgen skal vi i bursdag til mamma
På søndag skal vi ha med ungene på eventyrland

SKal til Hafjell med et vennepar, uten barn[:)] Skal spise raclette i kveld, og i morgen blir det brettkjøring og inderefileet. Og masse rødvin[:)][:)][:)]

Nei i helga ja... samboern skal ha 12 timers i helga så han kommer jeg ikke til å se så mye. Så det blir jeg å guten som skal kose oss sammen. Så må jeg jo pleie foten hans etter gårsdagens hendelse....

ORIGINAL: Ctina

Sambo jobber på color magic og jobber da ute 3 uker og er hjemme 3 uker. Så nå er han ute på 2 uka og jeg skal dit i morgen og bli med på en tur[:D] gjør ofte det..

Åå, koseligt da :D

I morgen skal jeg undervise i seks timer... Tre ulike opplegg, tre "grupper", men bortsett fra det skal vi slappe av og nyte at ungene er på ferie i Italia hehe.

Ikke så mange planer, men et stort ønske: Å FØDE [:D]

Ingen planer, det er ikke så mye som kan gjøres med min utolmodige sønn![:D]

Back
Topp