Planer for helgen?

Ikke kommet på annet enn bokmarked på skolen i morgen :)
 
Håper vi skal o svømmehallen i dag

I morgen er det familiefest med speideren, oppsummering av det som har skjedd og sånn, bilder og litt sånn.

Ellers har jeg den meget spennende planen om hvordan i all verden jeg innen torsdag kveld skal klare å ha soverommet vårt så presentabelt at mine foreldre søndag kan legge minstemor der, og resten av huset så greit at de fakrisk kan være her til vi kommer hjem. Og egentlig, så skal jeg bruke all ledig tid på å tømme rommet mellomste skal få, slik at yngste får hennes og vårt er bare vårt. Men vårt rom må huse mye det ikke er noen annen plass å ha for tiden. Og hele huset står på hodet

Torsdag reiser altså jeg og mannen bort og mine foreldre skal passe ungene hjemme hos seg selv, men vi kommer hjem sent søndag kveld og mandag skal de jo på skolen. Så søndag skal de legge dem her
 
De to eldste er på speidertur.
Mannen og Lille U skal bare kose seg her hjemme.
Jeg må jobbe noen timer i dag og i morgen
 
Det ble brått et nytt element i helga vår. Det bitte lille vannet nedenfor huset har ble målt til 12 cm is, så derved ble det skøytetid.
 
Hadde bursdag på fredag og fri fra jobb, så mannen og jeg var på spa og Sverigetur :D
Mamma hentet meg og hunden sin på kvelden (vi har passet hunden en stund), sov over hos mamma til i dag. Da har vi ryddet kjelleren hennes og fylt en hel henger :)

Tok toget hjem, skal spise en god middag snart og sette første menopur sprøyte i kveld :wideyed:

I morgen skal jeg rive tapet og bake makroner :D
 
Her er det håndball hele helgen. Igjen. Og nå skal jeg straks ned i hallen og jobbe dugnad i kiosken hele dagen.
Har ikke hatt en eneste helgedag uten noe på agendaen nå på 5 uker. Sliten jeg..
 
Her er det håndball hele helgen. Igjen. Og nå skal jeg straks ned i hallen og jobbe dugnad i kiosken hele dagen.
Har ikke hatt en eneste helgedag uten noe på agendaen nå på 5 uker. Sliten jeg..
Sånne perioder er slitsomme. I høst synes jeg vi har hatt der bedre på det feltet enn lenge.
 
Mannen er vekke og jeg hadde planer om julemarked for meg og mini, men så ble mini syk. Så vi har hatt sofa og TV helg
 
Her er det håndball hele helgen. Igjen. Og nå skal jeg straks ned i hallen og jobbe dugnad i kiosken hele dagen.
Har ikke hatt en eneste helgedag uten noe på agendaen nå på 5 uker. Sliten jeg..

Uff, lov å være sliten når alle helgedager går med til ting man "må". Håper du snart får en frihelg :)

Her var jeg hos en venninne på fredagskvelden. I går var faktisk mannen og jeg ute sammen! Vi spiste på restaurant og var på juleshow, veldig koselig. I dag har hele familien bakt julemenn og sett film.
 
Back
Topp