Planer for helgen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
Her er det full jonsok feiring, og side jeg har styreverv i idrettslaget er jeg den heldige vinner av x antall dugnadstimer :facepalm:

Jeg og snuppa er på ferie hos foreldrene mine. Og har ikke lagt noen planer. Kanskje bake litt kanelsnurrer, har så sinnsykt lyst på det :D

Mulig munzee-event på lørdag, ellers ingen planer [emoji4]

Vi reiser til Gøteborg på Coldplay konsert i helgen. Gleder oss super mye, spesielt etter en veldig travel uke med flytting. :)

Blir middag hos mine foreldre i morgen mens samboer jobber natt.

Ellers blir det desverre sofa som alle andre dager. Bekkenløsning er ikke noe gøy :sorry:

Håper å få opp tapet på rommet til den lille slik at jeg kan ordne litt der etterhvert :cat:

Vi skal legge gulv på barnerommet, så forhåpentligvis går det såpass unna at jeg kan innrede litt etter det. Har drømt om det lenge [emoji7]

I morgen skal vi hente vugge, så blir det middag hos tante på søndag, ellers tror jeg det blir avslapping og soving [emoji38][emoji5]

Krysser fingrene for oppholdsvær slik att vi får kommet igang med siloslått[emoji1362]

Jeg og snuppa er på ferie hos foreldrene mine. Og har ikke lagt noen planer. Kanskje bake litt kanelsnurrer, har så sinnsykt lyst på det :D
Oooh, det har eg tenkt lenge! Bake litt [emoji4]
Ellers en tur i basseng for å hvile ryggen/"trene" litt kanskje? [emoji4]

Vi reiser på hytta til svigerfamilien med full grillfest lørdag, med hele den familien pluss noen kusiner/fetter med barn. Hu hei!

Skal besøke besteforeldrene mine i helgen som bor rett ved sjøen [emoji5] Bestemor har bursdag i helgen så det må feires [emoji5]

Back
Topp