Planer for helgen?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Her får Kengubarnet besøk av kompis hele helgen, en av dagenr skal vi på kino men utenom det har vi foreløbig ikke så mye planer

vi skal nedover til hjembyen min og i bryllup til min eldste venninne. jeg skal være forlover så hele lørdagen er fylt av diverse oppgaver:)

Ikke så mye. Må vel se på litt klær til dåpen neste helg. Eller ikke så mange planer

Kino i kveld, selskap for mamma i morgen å hjem på søndag :)

På søndag skal vi i bursdag til mamma og på lørdag er jeg litt usikker.
Samboer skal på jakt hvertfall, så da tror jeg at jeg og guttungen drar på besøk til kusinen hans som er 2 uker gammel :)

Er slutten på høstferien her, og samboer har vært syk hele første del... Så noe må vi finne på.

Han må en tur på jobben nå i dag og ordne litt, så vi tre andre har planer om å prøve å kjøre drage ;-)

I morgen blir det vel litt handling, og på søndag har vi planer om skogstur

Feire samboern sin bursdag.
Jr får Kansje besøk av en kamerat.

Vi reiser til campingvogna til svigers å blir der til i morgen. I morgen har lillebroren min bursdag og fyller 8 år så da skal vi der i familiebursdag til han :-) resten av helga er det ikke så mye mer som skjer egentlig :-)

Handle idag,lage en supersaftig kake,gjøre rent,ut å spise med et vennepar og selskap for mannen☺️

Ikke lagt noen planer. Sikkert gå litt tur i skogen med barna. Kanskje grille litt, er meldt fint vær.

I dag er gutten min på besøk hos klassekompis. I morgen er det en litt rolig dag der vi kun skal ut på Pokémonjakt ifølge ham ;). Søndag er det fotballcup som står på tapetet, noe vi begge gleder oss til.

Har invitert til brettspillaften hos oss i morgen kveld. Ellers er det bare avslapning og litt husarbeid og kos. Frøkna skal i en bursdag, så må kjøre og hente og sånn da.

Mannen skal jobbe i mårra. Tror jeg tar en bytur med barna. Må uansett bytte et bomkjøp jeg gjorde her for noen dager siden :P ellers ingen planer

Planen er å føde! :p #todagerpåovertid :dead:

Back
Topp