Planer for helgen?

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hva er planene for helgen?

Jeg og samboer skal på kino i kveld. Vi var litt i tvil om vi skulle dra pga kvalmen min. Men vi bestillte plasser ute ved kanten så jeg lett kan gå ut om det skulle bli for ille. Gleder meg veldig til en kveld vi bare kan slappe av vi to. I en hektisk hverdag så har vi ikke så ofte muligheten :)

Her skal vesla ligge over hos besteforeldrene for første gang i natt! Var veldig rart å forlate henne uten at pappaen skulle være med henne. Så da skal jeg og mannen ut og spise og se film. Og ikke minst! Sove i natt!!! :D

Her er det dugnad i barnehagen til eldste imorgen, så familiemiddag på kvelden. Søndag er foreløpig ledig, men blir nok klesvaskedag ;)

Her skal jeg og mannen på kino kl.18.00. Er ferdig på jobb nå så venter til han kommer og henter meg her om en halvtime så får vi prøve å spise noe først.
Lørdag og søndag går med til vasking. Hele huset trenger seg en alvorlig vask, og planen er å ta alle vindu i tillegg.. og taket på kjøkkenet. Det ser virkelig ikke ut :( Og jeg har egentlig virkelig ikke energi til det så håper at mannen er snill og hjelper til så mye han kan :p

Last edited:
I kveld blir det taco-date, i morgen blir det bursdag og fotballkamp.. På søndag blir det vel oppgaveskriving, siden fristen er på tirsdag :P

Planen er å slappe av :D

Mamma kommer på besøk i kveld og tar med pizza og i morgen skal vi på fotballcup med lillegutten☺️

Ta livet med ro, kanskje rydde litt her og der :-)
Åpen dag på brannstasjonen blir det på 9 åringen imorgen hvertfall :-)

På tur hjem til Toten nå. Blir godt å se familien igjen middag når vi er fremme, så blir det nok avslapping hos pappa i kveld. I morgen er det litt opprydding i gamle saker og lek med tanteunger før bursdag til svoger. Søndag blir det kaffe med ei venninne før hjemreise. Svigers på kaffebesøk på kvelden. Så i helga slipper vi bomba til hele familien :p spent på hva den ene tanteungen min sier, da hun mener at hvis vi ikke får jente, så kan vi sende ungen i retur!

Vi skal ha besøk både i kveld og i morgen kveld. Tenkte kanskje vi skulle fortelle nyheten siden det er to av våre aller nærmeste vennepar.

Ingen planer enda :-)

Vi skal i en familiebursdag på søndags formiddag, og ellers er planen å gjøre så liiiite som mulig ;)

Her blir det utstillingstur for hunden. Tar med meg tispen i morgen så hun får aklimatisert seg litt før hun skal stilles på søndag :D Hun er i sterk konkurranse med seg selv på søndag :P Fryktelig spent på kritikken da, hun er ikke helt i utstillingskondisjon.

I går var jeg og sambo på Wallmans med show og 4-retters. Det var gave til meg fra han og ble bestil før vi viste om graviditeten. Det var bra show, og de tok hele tiden hensyn til meg Pga graviditeten og maten!

I dag kommer et vennepar på middag, også avtalt før vi visste om graviditeten. Kunne egentlig ikke passet dårligere, men sånn er d. Jeg er jo så uggen, sambo er også dårlig og går på medisiner. Får se om d blir noen spørsmål om hvorfor jeg ikke drikker når vi er hjemme hos oss. Vet ikke helt hva som er unnskyldningen da....

Back
Topp