Planer for helgen?

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Her er det byttecentralen igjen i helgen så jeg skal få funnet frem ting i dag og leverer for salg i kveld, så skal jeg dra dit i morgen og se om jeg finner noe å kjøpe:)
Eldste skulle til farmor i morgen og lage sveler så da slipper jeg ha med han;)
Søndag tror jeg det er meldt nedbør så da tror jeg badeland er stedet og dra:)
 
Her er det byttecentralen igjen i helgen så jeg skal få funnet frem ting i dag og leverer for salg i kveld, så skal jeg dra dit i morgen og se om jeg finner noe å kjøpe:)
Eldste skulle til farmor i morgen og lage sveler så da slipper jeg ha med han;)
Søndag tror jeg det er meldt nedbør så da tror jeg badeland er stedet og dra:)
Hvor er det byttesentral?

Her blir det nok Geocaching :) Far har frihelg og det er snart bart på bakken de fleste steder. Søndag blir nok en innedag.
 
Hvor er det byttesentral?

Her blir det nok Geocaching :) Far har frihelg og det er snart bart på bakken de fleste steder. Søndag blir nok en innedag.
Er det Åreppen skole det heter. Den borte der Europris på Kløfta lå før.
 
I dag skal vi se på lokale til fødselsfest, i morgen skal jeg til Gamlebyen med en venninne og på søndag skal jeg farge og klippe håret på en venninne til sønnens dåp :)
 
Ja, stemmer ;) Det er jo kjempesmart!
Ja jeg syns det. Har aldri kjøpt klær der, for det er for slitsomt å se gjennom alle de klærne for jeg har hatt med guttungen. Men jeg har kjøpt masse leker, spill og bøker blant annet. Og så har jeg fått kvittet meg med masse klær og leker vi ikke bruker lenger.
Syns det er flott med gjenbruk. Masse er jo til og med ubrukt.
 
Ja jeg syns det. Har aldri kjøpt klær der, for det er for slitsomt å se gjennom alle de klærne for jeg har hatt med guttungen. Men jeg har kjøpt masse leker, spill og bøker blant annet. Og så har jeg fått kvittet meg med masse klær og leker vi ikke bruker lenger.
Syns det er flott med gjenbruk. Masse er jo til og med ubrukt.
Ja, det er kjempesmart! Hvor fikk du vite om det?
 
I dag kom vi hjem fra påskeferie. Vi alle 3 var sliten etter og ha reist i hele dag, så vi har bare slappet av i kveld. I morgen tenkte jeg meg en tur ut også må jeg pakke ut av koffertene. Samboeren skal jobbe både i morgen og på søndag, så blir bare jeg og frøkna her.
 
Jeg skal ta med meg tre av barna og ta buss til butikken :) så blir det handling og litt kos før vi tar bussen hjem igjen :)
 
Bake kake ☆
Rake i hagen ☆
Trille tur
Kjøpe terasse olje og kalk
Kjøpe sjalet mitt
Og se på utemøbler
Lage nachos til middag.
 
Back
Topp