Planer for helgen

Theamor

Begynner å like forumet godt nå :)
Har dere noen spennende helgeplaner?
Her skal vi på hockeytrening med eldste i morgen tidlig, og i bursdag søndag ettermiddag. Ellers vet vi ikke helt hva vi skal finne på enda :)

Valentinsdate over en bedre i middag hjemme med kjæresten. Babyen sover, og så fort bikkja er ferdig luftet, blir det god mat og litt vin:-). Morgendagen har vi faktisk ikke planlagt, helt med vilje:-). Litt for hektisk med jobbing og barnedåp i det siste, så nå skal vi ha ei ordentlig kosehelg.

Bare kose meg med bebis & gå turer (som alle andre dager i uken :-p) og spillekveld med venner på søndag :-D god helg!

I morgen skal vi nok ut og handle litt alle 3, se om jeg endelig finner noen bukser som sitter litt brukbart :P Og så drar jeg kanskje en kort tur ned på pub'en og møter "gjengen" etter å ha lagt vesla, så skal papsen få passe på i noen få timer :) Regner med jeg kommer til å løpe hjem etter 5 min ;)

.....men ender nok med å droppe det, siden jeg ikke føler meg helt i form..
Så synd. Det er godt å komme seg ut litt. Håper du orker en tur allikevel. Kunne virkelig trengt en vennekveld her i alle fall, så jeg unner deg det, da jeg det for meg at flere trenger det jeg gjør :)

Tja.. Skal på kino i kveld, men resten av helga skal gubben skru bil.. :p

Heheh.. Jeg tør å se så lenge jeg ikke er aleine.. Får nok mareritt likevel :p
Å ja, sikkelig harehjerte her i alle fall. Imponert over at du ser på allikevel da. Ser bare på romantiske komedier og drama nesten jeg...

Back
Topp