planer for helgen?:)

Hope90

Pergo baby??
VIP
Hva er planene deres for helgen da damer?:)

Selv skal jeg haike med faren min opp på hytta i Telemark i morgen :D gleder meg stort til å bli litt bortskjemt av mamma :P

Fest på fredag, full dag med jobb på lørdag, og kakebaking på kvelden. 2 års bursdag på søndag :-) Nok å finne på ja! :-)

Jeg skal bare nyte helgen sammen med sambo og jenta vår :D Har to hektiske uker foran oss, så det blir godt med litt familiekos i helgen :)

Jeg skal i overaskelses 60 årsdag til min bestemor på lørdag :) Fredagen skal det bakes kake til den store dagen :)

Reiser hjem fra Tyrkia til Norge i morgen kveld, og må si jeg ser fram til å komme hjem til helgen. Vært småkvalm nedi her hver dag nå, og vil hjem til norsk mat og melk! ;p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg ska ivei på 50 årsdag åsså skal jeg sette opp det nyinnkjøpte garderobeskapet som skal på vaskerommet:-) gleder meg:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har ungefri, slappe av og få gjort bittelitt fornuftig:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

legge om til vinterdekk er førstepri tror jeg gitt. så vaske litt, vente på min kjære at været letter så han kommer seg hjem=)
en tur i skogen og se om jeg kan finne noe sopp før frosten tar alle. så blir det bare hjemmekos=)
bikkja har løpetid og litt ekstra oppmerksomhettsyk :P

Jeg skal på baby besøk til en venninne <3 glede :) regner med jeg kommer til å sprekke :)

Vi skal på middag til foreldrene mine og slippe nyheten på lørdag og barnedåp til niesen min på søndag! :)

Skal i bryllup, og må snike meg unna alkoholen!

Me får besøk sv eit vennepar så skal være hele helgen me tvillingene deres på snart 2 :) lage god mat, være ute å Leka å slappe av :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kos dere i helga alle flotte hærlige jenter! å håper det kommer inn flere her i løpet av helga <3

selv skal jeg i bursdagsfeiring på lørdagen. Tapas og Rødvin. Heldigvis er ikke jeg en som må drikke for å ha det gøy med andre fulle folk. :P
så jeg skal kose meg med cola og vann jeg :P

Back
Topp