Planer for helgen?

Snickers

Gift med forumet
Noen som har planer for denne "langhelgen"?? Regner med at de fleste barnehager har planleggningsdag på fredag?? ;-)

meg og sambo skal ha barnefri helg og reiser til oslo for å se jerry seinfeldemoticon

Her går hun ikke i barnehagen ennå så blir ikke lang helg..

men på tors skal vi til sneglus på playdate, så jobbings på fre & lør deretter uuuuuut på byen med min venninne som kommer hjem i 14 dager i morgen :D wiiii :)

har ikke sett hun siden feb (bor i malmø, ja det er ikke langt unna men gu så langt det er når man har små) hehehe..

Dere da snickers? :) 

Ååååh, kose dere max sweet cherry :) en shææææreste helg hadde ikke vært meg imot nei.. hehe.. kommer til å bli så godt å få slappet av og kooose dere :)

Ingen barnehage her enda heller. Menneh, uansett, min bedre halvdel har frihelg (inkludert fredag), så da blir det kvalitetstid. Vi skal ihvertfall en tur på lekeland, og feire en venninne sin bursdag på fredag og på kino i løpet av helgen. Og så feirer jeg bursdagen min i morgen.

SC, det høres perfekt ut. Nyyyt det. emoticon

t0mmis, det er en hel landegrense som skiller dere. Det er nok forskjell det. Kos vettet av deg (ok da, ikke bokstavelig talt - bare nesten ;).

ingen lang helg her heller..
idag skal jeg på sommerfest med jobb, den med barn og foreldre. Så får jeg lov å ta med Oliver :-) Ganske greit å få betalt for det :-)
Torsdag skal vi til ei venninne som snart har termin :-) Fredag er det jobb, var barnehage tok planleggingsdag fredagen som var.
Helgen blir brukt til oppussing.

I dag kjem husbonden heimatt :) å ej å Fredrik he blitt sjuk, så her skal senga inntas når han kjem heimatte..prøve å bli kjapt frisk te helga. Sku egentlig jobbe onsd-fred..ringte å sa ej va sjuk i dag så fæ ej sjå te imorgo kor forma e.
På lørdag må vi sta å finne støvla (burde ikkje skrive det ordet første solskinnsdag vi he på fleire uke her heime) og ytterjakke :)

Vi tenkte å spørre om barnevakt, så sambo kunne ta med med på date. Så jeg håper vi får ordnet det, for det er veldig lenge siden vi har funnet på noe bare meg og han :) Så det skal bli godt! Ikke minst når det ikke er alkohol inni bildet :)

teite barnehagen her tok planleggingsdag idag dem, så her er det barnehagen igjen på fredag! emoticon

meeen i helga skal vi være UTE ... heletiden :D grille,spise is, leke... må finne på ett eller annaemoticon

Gubben må jobbe fredag...urk! Så da er jeg hjemme med tre små alene-----hm......

I morgen, derimot---har jeg lyst til å dra til Kongeparken!

Time will tell---hihi---!

Snickers skrev:
Gubben må jobbe fredag...urk! Så da er jeg hjemme med tre små alene-----hm......

I morgen, derimot---har jeg lyst til å dra til Kongeparken!

Time will tell---hihi---!

ååj, ja daa blir det vell nok og gjøre ;P hehe ! men dem har jo hvertfall selskap og lek nok i å være 3 emoticon

håper dere får fint være og får dratt dit imorgen da :D sikker nok av folk der imorgen! ;)

Vi har vært i Kongeparken i dag!!! Kjempegøy! Ny brannstasjon og greier ;-)

Har lagt ut et bilde på face for dem som evnt vil se ;-)

Snickers, å, jeg vil også. Jeg har faktisk bare vært i siddisbyen to ganger (og det er to ganger for lite). Jeg misunner dere Kongeparken og og og.. Dropsen. Er den der enda? *dr00l*

Kan jeg få være venn med deg på FB, btw? emoticon

Når vi snakker om helg og greier, så skal jeg møte en barndomsvenninne i morgen som jeg ikke har sett på lenge. Hun bor i Oslo og har en gutt på 3 år, så jeg gleder meg masse til det. :D

CrazyBeautiful skrev:
Snickers, å, jeg vil også. Jeg har faktisk bare vært i siddisbyen to ganger (og det er to ganger for lite). Jeg misunner dere Kongeparken og og og.. Dropsen. Er den der enda? *dr00l*

Ja, Dropsen er her, ja!! Både i Stvg sentrum og på Kvadrat ;-)  Er bare å komme!!!Ja, klart vi kan være venner, kreisi!!!!! Annelin Sele is my name!

Snickers skrev:
CrazyBeautiful skrev:

Ja, Dropsen er her, ja!! Både i Stvg sentrum og på Kvadrat ;-)  Er bare å komme!!!Ja, klart vi kan være venner, kreisi!!!!! Annelin Sele is my name!

Nå er det.. tja.. over 5 år siden jeg var der sist gang, men jeg husker mange go'saker. Jeg vil ha en sånn butikk her også. emoticon

YEY! Jeg skal legge deg til nuh.

Har vært til Sverige idag og handla litt :) 
I morgen skal jeg først på Zumba:)
Deretter skal jeg og ei venninne på Graffi å spise god mat og på kino for å se X-Men :D

På lørdag har jeg senvakt og søndag har jeg tidligvakt :)

Jeg...og bare jeg skal på tur sammen med det koret jeg synger i!!!!!

Overraskelsestur som vi ikke vet hvor går.....HEEEERLIG!!!!!!!

.....og litt nervøs....for gubben skal ha sønnen alene en hel natt for første gang......

...emoticonemoticonemoticonemoticonemoticonemoticonemoticonemoticonemoticonosv....

Denne helga har jeg barnefri, og i kveld skal jeg og venninna mi slappe av med pizza og teste ut hårsveiser osv, for i morgen skal vi UT,og vil prøve litt nytt på sminke og hårfronten :)
Gleder meg :D

Back
Topp