Planer for helgen

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Ja,jenter har dere noen planer for denne høst helgen da?

Vi skal ut å handle ullklær til lillegull å kose oss hjemme siden lillegull enda er litt syk med snue...
Skal kjøpe inn ved for vinteren slik vi kan fyre i peisen å kose oss...
Synes det er litt kos med høst ute når vi kan kose oss med rødvin og fyr i peisen inne... Kos kos... Hihi[:D]

God helg mars mammaer og smågull[:D]

Har nett tatt helgavasken, så då skal me bruka resten av helga berre til kos. sambo er på siste ettermiddagsskift for denne veke, så har han fri i lag med oss. så me tenkte og ta oss ein tur og bada og litt besøk[:D]

God helg til dåke og[:D]

I dag skal vi en tur innom bolig messen i arenum og så skal vi nyte kvelden, spise litt taco og være sofa slaver sammen. [;)]

I morgen skal jeg på musical sammen med mamma. Skal se high school musical på forum. [;)]
Om kvelden skal jeg på reunion, 10 år siden vi gikk ut fra ungdomskulen. [:D][:D][:D]

På søndag skal jeg være i dårlig form og fortsette å pakke ned alt i leiligheten for neste helg skal det vaskes ut. [&:][:'(][&:]

Goooood helg alle sammen.

Jeg skal vei å handle for helga når lillegutt vokner fra doppen sin. Sambo jobber til 6 i kveld så skal vi spise laks til middag. i morgen jobber han til 3 så kommer svigerfar og hjelper han å fikse det siste av listene som er igjen. det er alvor hvor lang tid det tar å få opp disse listene altså..var ferdig med resten av oppussingen da gullet kom til[8D]
Jeg holder på å pusse vinduskarmene på det kommende rommet til gutten. skal male de etterpå, så må vi finne ut hvilken farge vi skal ha på veggene. er ikke sikker på om han ar så lyst på rosa (slik det er nå).

Vi reiser til Sirdal på hyttetur om 2-3 timer, gleder meg[:D][:D][:D] Kose oss med gode venner, Selmeren får henge med sine "tanter", så det blir fantastisk[:D][:D][:D]
Baileysen pakker vi med, sånn at vi har noe å varme oss på[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Veronica!

Her skal det flyttes [&o]

Gruer meg!

Her å [:o]
Men det er fra en leilighet mamma og pappa hadde under gamle huset. Skal hente tinga leieboeren hadde. Så jippi får møblene mine igjen[:D][:D][:D][:D][:D]
Eller baker vi og rydder idag [:D] Ostekake,skolebrød,rundstykker og litt sånn[:D]

Back
Topp