Planer for helgen? Snart jul... :D

Phibonacci

Glad i forumet
Hei herlige jenter!

Har dere noen planer for helgen?
Nå er det jo kun 1 uke igjen til jul :-D Juba!

Dette er første helgen siden en gang tidlig i sommer (mai/juni) hvor vi ikke har noen kjempekonkrete planer for helga! *juble* Endelig!! Er liksom noe heeeele tida.. Og ofte er det veldig koselig, men er litt som må gjøres hjemme også, som man ikke alltid orker i tillegg til jobb + + ellers i uka.
Så for vår del er helgens planer å stikke opp til ene svogeren og se til pusene deres og gi de litt selskap etter jobb i dag. Resten av helga skal brukes til å slappe av, sove, fikse de siste julegavene og ordne huset før jul. Meste av julepyntet har kommet på plass iløpet av månedene, men nå må huset vaskes litt godt før jul :) 
Endelig tid til å fikse litt hjemme uten mas og jag :)

Ønsker dere en flott fredag alle sammen!!

Ja, jeg HADDE men jeg får ikke kjøre bil! -.- Kanskje jeg bare kan ta en liten tur opp til venninnen min. Det er bare fem minutter å kjøre. Kanskje ikke det engang. Tre minutter kanskje.

Endelig helg og snart jul ja! :-) Sitter og ser på snøen som daler ned ute, og nå er huset julepyntet. Mangler bare juletreet :-)

I helgen skal vi prøve å bli ferdig med resten av julegavene, og på søndag skal vi på juletrefest på skolen til eldstegutten vår.

God helg til alle sammen!!

Lissyjane skrev:
Ja, jeg HADDE men jeg får ikke kjøre bil! -.- Kanskje jeg bare kan ta en liten tur opp til venninnen min. Det er bare fem minutter å kjøre. Kanskje ikke det engang. Tre minutter kanskje.

Evt får venninnen din komme på besøk til deg, så kneet ditt blir fort friskt! :) 

Fitness skrev:
Endelig helg og snart jul ja! :-) Sitter og ser på snøen som daler ned ute, og nå er huset julepyntet. Mangler bare juletreet :-)

I helgen skal vi prøve å bli ferdig med resten av julegavene, og på søndag skal vi på juletrefest på skolen til eldstegutten vår.

God helg til alle sammen!!

Snø!? Heldige du! Her var det hele 8 varmegrader i går... 
Juletrefest hørtes veldig koselig ut! Kos dere max med nisse og godteposer ;)

Phibonacci skrev:

Lissyjane skrev:

Evt får venninnen din komme på besøk til deg, så kneet ditt blir fort friskt! :) 

Jeg bor hjemme nå, så det er ikke aktuelt :p Synes jeg ser meg kjøre i tredve hele veien :p Det er forsåvidt bare tredvesone hele veien da, så :p Nei allurat nå kjenner jeg at jeg ikke orker, men kanskje senere i kveld:)

Er min helg med begge ungene :) skal rydde litt og sånn når minsten er i seng og så blir det tv-titting og sofakos seinere i kveld med håndball og i morra får vi besøk av ene tanta mi :))

Ble en tidligere helg enn planlagt, for mini våknet med feber og hoste i dag (har forsåvidt hostet noen dager da, men feberen har kommet nå i dag). Så jeg har vært hjemme. Og mens mini sov fikk jeg ryddet litt og til og med pakket ut av en kasse, pluss lagt vekk fravokste klær av mini *flink*

Sitter nå og venter på ny sofa :D De ringte for et par timer siden og sa at den var ankommet :D Vi ble forestilt levering lille julaften, så det passer flott å få den ei uke tidligere! 

Får også besøk av svigermor i helga, for vi har jo en 2 åring nå. Så vi skal feire han :D Håper bare at formen hans blir litt bedre enn den har vært i dag.. 

Blir en stille og rolig helg her i hus, mannen skal vel jobbe litt og guttungen og jeg........ja det var det, kanskje pynte litt,bake og vaske.....

Energinivået mitt er så på bunnen for tida,så håper det øker litt i helga sånn at jeg får gjordt noe ;)

Herlig med helger uten planer også ja :)
Her er planen for denne kvelden og spise lasagne, se idolfinale og semifinale i håndball-VM -GLEDER MEG!!! Imorgen blir Daniel hentet av foreldrene mine ganske tidlig, jeg skal til pynte meg, til frisøren og så på julebord med jobben min :) Sambo skal også være med så det blir litt kjærestekveld - gleder meg! Søndag skal jeg handle inn mat til den store gullmedaljen...onkelen min har Rema-butikk her så han holder åpent for familie 2 timer før åpningstida (12-14) så vi får handlet i ro og fred. Ganske herlig i grunn ;)
God helg, jenter!

I måro skal eg først på juleshopping og så skal eg å samboeren gå å få massasje, hærligt :)

Så blir det ellers pakking for på mandag morgen reiser eg heim til vestlandet, har ikkje sett famillie å venner på snart eit halvt år no så gleder me max :D

blåkanin skrev:
Ble en tidligere helg enn planlagt, for mini våknet med feber og hoste i dag (har forsåvidt hostet noen dager da, men feberen har kommet nå i dag). Så jeg har vært hjemme. Og mens mini sov fikk jeg ryddet litt og til og med pakket ut av en kasse, pluss lagt vekk fravokste klær av mini *flink*

Sitter nå og venter på ny sofa :D De ringte for et par timer siden og sa at den var ankommet :D Vi ble forestilt levering lille julaften, så det passer flott å få den ei uke tidligere! 

Får også besøk av svigermor i helga, for vi har jo en 2 åring nå. Så vi skal feire han :D Håper bare at formen hans blir litt bedre enn den har vært i dag.. 

Så flink du har vært i dag!! Og digg å få nye sofaen litt før en rett oppå jula :) 
Godt når brikkene faller litt på plass av seg selv :) Håper dere får en flott helg, men en noe piggere _2_åring :-D \o/

MittAndre <3 skrev:
Herlig med helger uten planer også ja :)
Her er planen for denne kvelden og spise lasagne, se idolfinale og semifinale i håndball-VM -GLEDER MEG!!! Imorgen blir Daniel hentet av foreldrene mine ganske tidlig, jeg skal til pynte meg, til frisøren og så på julebord med jobben min :) Sambo skal også være med så det blir litt kjærestekveld - gleder meg! Søndag skal jeg handle inn mat til den store gullmedaljen...onkelen min har Rema-butikk her så han holder åpent for familie 2 timer før åpningstida (12-14) så vi får handlet i ro og fred. Ganske herlig i grunn ;)
God helg, jenter!

Digg! Er liksom litt nedtur når man har handla brød og melk, kommer til kassa og så står det en liten hærskare (nordmenn) der med 1-2 stappfulle handlekurver på rekke og rad! Jeg skjønner jo godt harryhandlingen, men man lærer seg fort hvilke tidspunkter som er mer fordelaktig å handle på når man bor litt nærmere :)

Kos deg på julebord og med litt kjærestetid!!

smurfi skrev:

I måro skal eg først på juleshopping og så skal eg å samboeren gå å få massasje, hærligt :)

Så blir det ellers pakking for på mandag morgen reiser eg heim til vestlandet, har ikkje sett famillie å venner på snart eit halvt år no så gleder me max :D

Nam!!! Så digg :) 
Lurt tiltak etter shopping!

God tur heim :)

Jeg skal på jobb.. 

Sandrine skrev:
Jeg skal på jobb.. 

Hørtes ikke ut som det var med stor begeistring heller ;)
Håper du får noen fridager til uka da i stedet! 

God jobbhelg!

Back
Topp