Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Der er vi også, men mannen er verst.. Han er troende til å kaste brettet veggimellom når han taper, så vi spiller aldri mot hverandreHer må man vaske litt tøy, og så skulle jeg vasket gulv. Det får bli når mini våkner, vil ikke vekke ham med støvsugeren.![]()
Ellers skal vi trille bort på butikken etterpå, og i kveld ble det visst en runde monopol.det kan bli spennende, begge hater å tape.
![]()
Hihi! Gubben her kaster heldigvis ikke brettet, men han nekter å gi seg før han har vunnet. Når vi spiller ludo på hytta blir det gjerne 10 runder, fordi han skal vinne flest runder.Haha! Der er vi også, men mannen er verst.. Han er troende til å kaste brettet veggimellom når han taper, så vi spiller aldri mot hverandreHan blir ikke sånn når andre er tilstede, så vi kan spille om vi er flere;-)
Herlig;-)Hihi! Gubben her kaster heldigvis ikke brettet, men han nekter å gi seg før han har vunnet. Når vi spiller ludo på hytta blir det gjerne 10 runder, fordi han skal vinne flest runder.![]()
Høres deilig ut!Ingen planer bortsett fra søvn og trilling. Fikk meg ei lita middagskvile nå - himmel så godt det var!!
Fristende;-) Men nå må eldste legges og så har jeg en date med sofa og sjokolade;-)Ingen planer bortsett fra søvn og trilling. Fikk meg ei lita middagskvile nå - himmel så godt det var!!
Sommerdekk??? Hvor i alle dager bør du?;-)Sambo skulle på kjøpesenteret her for å ta syns test og bestille seg briller i dag så da gikk jeg og lillesnupp og så litt i butikker, fant bilstolpose til kun 199kr så tror jeg skal gå til innkjøp av det. Så dro vi hjem til moren min, og har trillet tur mens sambo og stefaren min skiftet til sommerdekk på bilen, nå sitter vi og skal snart spise noe mat og slappe av i kveldI mårra skal vi nok bare slappe av og trillet tur
![]()
Sommerdekk??? Hvor i alle dager bør du?;-)
Huff.. Hadde nok ikke turt likevel, jeg.. Er så fort at det kommer bittelitt snø om natta..Hehe, bor i Hamar, her er snøen så og si borte, og er spådd varmegrader ei god stund fremover![]()
Huff da!! God bedring til dere begge!!! Fikk skikkelig frosten i meg da jeg var ute i sted, så jeg håper jeg slipper unna.. En god varm kopp te i kveld tenker jegBrrr, spørs om det bare blir tv i dag i stedet.. det kom jammen feber snikende. Gubben flyr rundt i tskjorte og jeg sitter iført ull og fleece under teppet og hutrer.. jaja, det gjorde i hvert fall at det ble gubben som er kokk i dag.![]()
Er bare jeg som er pjusk, heldigvis. Han har vel hatt sin dose i vinter.Huff da!! God bedring til dere begge!!! Fikk skikkelig frosten i meg da jeg var ute i sted, så jeg håper jeg slipper unna.. En god varm kopp te i kveld tenker jeg![]()
Haha! Syns du sa han også var godt kledd;-) Kan åpenbart ikke lese;-)Er bare jeg som er pjusk, heldigvis. Han har vel hatt sin dose i vinter.![]()
Hehe, nei, han fyker rundt i tskjorte. Er visst over 25 grader her, selv om det føles mer som 5.Haha! Syns du sa han også var godt kledd;-) Kan åpenbart ikke lese;-)
Huff.. Det er så fælt det! Håper du blir frisk snart! Vi skal jo trene!!Hehe, nei, han fyker rundt i tskjorte. Er visst over 25 grader her, selv om det føles mer som 5.![]()
Det håper jeg også. Var jo så godt i gang nå.Huff.. Det er så fælt det! Håper du blir frisk snart! Vi skal jo trene!!