Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg skal feire bursdagen min i morgen, med svigermor på besøk, og det eneste hun skal er til byen og shoppe... Jippi.. Nei, denne helga kommer til å suge!
her er det ikke fint vær...[:(]
men jeg skal slappe av med sambo i kveld, på bursdag i morgen og håper å få trent litt med pia mi(rottisen min luna) enten ved svømming eller trekking av dekk... jeg må ta det med ro men kan ikke bare ligge heller[:)]
vi reiser på hyttetur i dag, gleder oss kjempe masse :D. Så skal jeg i 30 års dag i morgen, å jobbe i barnebolig på søndagsvkveld. Blir en fantastisk helg :D
Hadde håpet å kommet oss på besøk til svigerforeldrene mine enten i morgen ettermiddag eller søndagen men vet ikke for jeg er så dårlig (kvalm og spyr) så godt mulig jeg bare sender datteren min med min kjære så får de kose seg. Svigerinnen min kommer på besøk fra sogn så da blir det tre kusiner for hun å leke med [:)].
Vi drar og besøker foreldrene mine på hytta imorgen, blir grilling og kos [:D] Resten av pinsen blir det bare å slappe av å nyte det fine sommerværet [:)]
i kveld kommer lillebror, svigerbror å ei veninne så da blir det pizza å litt kos. i morgen reiser vi på hytta til foreldrene mine på dagstur, søndag blir bare hjemmekos, mandag er det vel tippoldemor som har ønsket å servere oss middag. [:D] blir ei fin helg håper vi. :)