Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
I dag skal vi ned på Jærhagen (senter), der det er langåpent, og morroheter for liten og stor.
I morgen har mannen min sagt han skal ta med jentungen ut på Klepp dagene, så de kan kikke litt og kanskje ta noen karuseller, sånn at jeg får sovet og hvilt meg litt.
Kvelden blir nok som oftest, god middag, snacks og film, for både barn og voksne
Rydde, vaske, få ferdig smådetaljer etter oppussingen.. Skal ha ryddehelg for å få huset opp og gå etter oppussinga rett og slett
I kveld skal vi nok kose oss litt med en film og noe godt.. samboer står og lager ovnspannekake (svensk greie) og eplekake med selvplukkede epler fra hagen og hjemmelagd vaniljesaus!! Så jeg sitter og sikler og venter på at han skal bli ferdig
På søndag skal samboer, hunden og mamma på bærtur og plukke multer.. Da blir jeg hjemme og ordner, og evt. slapper av litt orker ikke opp på fjellet med ryggen og bekkenet mitt nå kjenner jeg..
Jeg er hos foreldra mine en tur jeg. Være her siden tirsdag, fant ut at jeg trengte en ferie
Kjærsten jobber i morgen, og skal på fylla og sover hos en kamerat i morgen (lørdag), så da følte jeg ikke helt for å dra hjem igjen før til søndag heller.
Skal se om jeg får brukt helga til å gå gjennom noen gamle pappesker fra da jeg var liten
nå har sambo vært så snill å ryddet, støvsugd og vasket stua og kjøkkenet på torsdag og gutten sitt rom i går. nå har mamma vært her og hentet gutten for å ha ham til i morgen ettermiddag så nå skal vi ta det med ro, kose oss og slappe av resten av helga
Sto litt tidlig opp i dag og var på en spinningtime og trente styrke etterpå. Etterpå gikk jeg inn og vekket kjæresten og så spiste vi god frokost. Helgelykke
Her er det rydding, pakking og rengjøring i helga. Vi flytter på onsdag, men er snart i mål med pakking og bare tanken på dey er digg. Ferdig for i dag, så resten av kvelden er det kos. Får overnattingsbesøk av en niese i kveld og i morgen skal vi i 2årsdag. Koselig.
Dårlig med planer på oss. Jeg har ligget med bronkitt i snart tre uker, så lite som blir gjort her Satser hver dag på at jeg skal bli bedre, men det drøyer og drøyer. I morgen blir en bedre dag, håper jeg