Planer for helgen da?

ToSmå2010

Forumet er livet
Hva skal mai damene i helgen..? Mange som reiser på påskeferie kanskje?

Her tror jeg det blir en rolig helg, har litt vårrydding på boden åsånn som må gjøres.. Og en tur til pappan min imorgen.. [:)]

Har en travel helg i vente her..
I dag er det selskap hos ene tantejenta mi som ble 5 år i går [:)]
Lørdag er det jobb noen timer fra 17:00. Søndag blir det minst et selskap da pappan min fyller året, og svogeren min fyller år på mandag, så rekner med at det blir noe kake på søndagen som vanlig..
Har på følelsen av at jeg kommer til å bli drittlei kake i helgen [:'(] [;)]

Nå sitter jeg og venter på sambo og lillegutt.. skal spise tacogryte til middag. Så skal jeg på jentekveld i kveld.
Ellers har vi ingen spesielle planer for helgen. Skal slappe av og kose oss masse.

er desverre ikkje påskeferie her enda, men reiser en liten helge tur til Bergen no snart..
Håper alle får ei fin helg..

Her skjer det egentlig ikke så mye i helga ;p I morgen er jeg høygravid, også skal vi å se på ny sofa og på kvelden er det Kent konsert ;D WUHU! Det rare er at jeg må sitte på handikap avdelinga under konserten siden jeg er gravid, er bare der de har sitteplasser :s Men, men, håper bare sambo får sitte der med meg :)

i dag skal vi ha sinnsyk god middag, mor kommer og skal sy til madrass til lekegrind og resten av helge går nok med til å gjøre litt vårrydding i hagen, og bare kose oss sammen.

Her startet påskeferien for mannen idag, så vi skal bare ta det med ro og nyte helgen.[:)] Skal få gjort litt hjemme, men starter vel ikke før på søndag eller mandag.[:)]
Ikveld blir det vår kosekveld siden mannen og jeg har vært sammen i 8 år![:D] Ut å spise en bedre middag og bare kose oss![:)]

I morgen skal jeg bare slappe av og kose meg med gutta mine. Søndag skal vi besøke søstera til mannen min. Blir en to timers lang kjøre tur (en vei..), så må reise dit nå mens jeg ennå orker å sitte i bil så lenge. [:)]

Slappe av[:D]
kanskje få ordnet litt mer i leiligheten: rydde på plass resten fra bokser av klærne og ta en klesvask ihvertfall[8D]

I dag er det stille og rolig med barn hjemme[:)] I morgen er det utdrikningslag for tanta mi som skal gifte seg[:D] Blir gøy!! hehe... Søndag skal vi skrive kontrakt på en ny leilighet[:D] Så dette blir en fin helg[:D]

Vi skal kjøre til Gardermoen i morra for å hilse på mine besteforeldre som mellomlander der. De har vært i syden i 3 mnd og er på vei nordover. Ser de ikke så ofte, så dette blir koselig! [:)] 2,5 timer å kjøre hver vei, men det er jo ikke noe sammenlignet med de 150 mila det er hjem til dem [;)] Søndagen skal vi rydde litt her hjemme før det blir middag hos svigers. Ei koselig helg [:D]

ORIGINAL: Multemor

Vi skal kjøre til Gardermoen i morra for å hilse på mine besteforeldre som mellomlander der. De har vært i syden i 3 mnd og er på vei nordover. Ser de ikke så ofte, så dette blir koselig! [:)] 2,5 timer å kjøre hver vei, men det er jo ikke noe sammenlignet med de 150 mila det er hjem til dem [;)] Søndagen skal vi rydde litt her hjemme før det blir middag hos svigers. Ei koselig helg [:D]

Hørtes kjempe koseig ut :)[:)]

Her skal vi sammarbeide om babyklærvask (kun tekstilene er ferdig til nå). Har hatt maskinen gående i hele dag, og vi er ikke engang ferdig med eget [8D]

Ellers skal jeg slappe av. Blir så utrolig fort sliten for tiden så da tar det litt tid å ta seg inn igjen. Var på siste innspurt shopping i går så jeg er omtrent fædi med all tinganskaffelse (må bare leie bilsete - så er alt jeg må skaffe i hus).

ORIGINAL: mamma2010!

ORIGINAL: Multemor

Hørtes kjempe koseig ut :)[:)]

Det blir det nok også [;)] Gleder meg veldig! Ser de jo bare 1 gang i året, stort sett.. [:(]

har ingen store planer for helgen :)  passer hus, hund og katt for en venninne, så blir her til søndag! så eneste planen jeg har for helgen er å hamstre litt påskesnop!! fikk mld av mamma idag, hun var så lei seg for at hun ikke hadde kjøpt snop til eggene til meg og min søster! prøvde iherdig å fortelle at vi er jo voksne nå da!! jada, det visste hun vel, men hun hadde fått av sin farmor til hun var 24 år, så vi måtte kjøpe det vi ville så skulle hun betale! hehe hun er jo skjønn og da :)

Jeg skal gjøre minst mulig egentlig jeg. Har lyst til å sove kjempelenge har jeg, men det spørs om jeg får det. Har en samboer som våkner tidlig og liker å vekke meg. Han sovner igjen etterpå mens jeg våkner og står opp!

Vi skal slappe av[:)] Men d blir nok en tur til bassenget på søndag [:)]

Back
Topp