Planer for helgen da damer? :)

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Hvilke planer har dere for helga??
I dag skal vi bare slappe av,sette ut garn i sjøen,kose oss med god mat og se idol ilag med ungene :) Imorgen skal vi trekke garnet i håp om noe fisk,så eg kan lage fiskekaer :) Så skal eldste mann i selskap og eg skal se svigerinna mi spille håndball kamp om eg får tid:) Så får vi besøk av en kompis på kvelden som har vert 3 uker i thailand,og bare kose oss :)
Ha en fantastisk helg alle sammen :)

Ingen store planer. Slappe av i dag, møte ett par venninner i morgen på dagen med litt shopping og slappe av på søndag, eventuelt møte søstern :)

Akkurat vært og kjøpt meg en latte og et kakestykke på Åpent Bakeri nå, som trøst for sår hals, og så skal jeg slappe av,lese bok og bli frisk i helga. Null planer,og jeg liker det :-)

Skal storkose meg sammen med gutta mine <3
Det er meldt nydelig vær så det blir nok tur og grilling iløpe av helga :)

Vi er på vei til kr sand nå, ca 1-1,5 time hjemmenfra, hvor vi skal shoppe og bytte noe og div i ettermiddag.
Lørdag skal vi besøke bestemor til samboeren min, og kanskje en liten tur i Risør i samme slengen.
Søndag har vi ingen planer, men vi holder på og pusse opp rommet til guttungen, så babyen kan få hans rom. Så vi bruker nok søndagen på å stelle litt der. :)
god helg alle sammen.

Ingen planer,men skal iallefall nyte å ha helg! :)
Sønnen til sambo kommer idag og skal være i helgen,så vi får nok å henge fingrene i :)
Blir nok hjemmekos med alle sammen,og så håper jeg været letter lit slik at vi kansje kan komme oss ut litt...trenger luft kjenner jeg! :)

Jeg har fått feber IGJEN, så ligger rett ut på sofan. Har heldigvis selskap av prinsessa mi og samboeren min :)
Vi har akkurat spist tomatsuppe også blir det å se Idol etterpå, kjenner en som er med så det er veldig spennende :)
Håper at formen er bedre i morgen og jeg kan få gjort litt her hjemme :-)

Her skal det gjøres minst mulig.
Snuppa skal ha overnattingsbesøk, så det blir vel litt fjolling på kvelden.
Nei her skal sofaen nytes for det den er verd :D

Ingen spesielle planer her annet enn litt avslapping. Tror vi ser an vær og føre før vi legger noen større planer.

Ingen planer så langt. Tar dét som det kommer :) men gu kor godt at det e helg :D

Fikk plutselig akutt behov for en ny leppekrem, så må nok en tur på apoteket i dag. Prøvde en ny lypsyl i går, og nå klør og svir det som besatt rundt munnen.
angryfire.gif

Slik er det med ansiktskremer også, skummelt å prøve nye produkter for halvparten av gangene ender det med at jeg reagerer på dem.

Og når jeg først er på senteret kan jeg likegodt kjøpe en bukse jeg kan bruke på jobben, det begynner å bli ganske så trangt over magen i den jeg har. Hater egentlig kjøpesentere på lørdager, men må man så må man!

Fikk plutselig akutt behov for en ny leppekrem, så må nok en tur på apoteket i dag. Prøvde en ny lypsyl i går, og nå klør og svir det som besatt rundt munnen.
angryfire.gif

Slik er det med ansiktskremer også, skummelt å prøve nye produkter for halvparten av gangene ender det med at jeg reagerer på dem.

Og når jeg først er på senteret kan jeg likegodt kjøpe en bukse jeg kan bruke på jobben, det begynner å bli ganske så trangt over magen i den jeg har. Hater egentlig kjøpesentere på lørdager, men må man så må man!
Huff så kjedelig da :(
Håper det gir seg fort da.
Og den buksa får du bare gjøre så smertefritt som mulig med å gå raskt inn og ut ;)
Masse lykke til :)

Ingen store planer her i helgen. Barna har influensa begge to, og mannen er på guttetur til Hemsedal i helgen.
På dagtid ligger vi i sofaen og ser på barnefilmer. Jeg lader opp til kveldene/nettene som er slitsomme med to syke. Det blir mange runder opp i løpet av natten pga. diverse vondter og høy feber.

Ingen store planer her i helgen. Barna har influensa begge to, og mannen er på guttetur til Hemsedal i helgen.
På dagtid ligger vi i sofaen og ser på barnefilmer. Jeg lader opp til kveldene/nettene som er slitsomme med to syke. Det blir mange runder opp i løpet av natten pga. diverse vondter og høy feber.
Huff å huff :(
Masse god bedring til dine små.
Håper du klarer deg uten å bli smittet da.

Manner/kvinner meg opp til å gå på badet og klippe mannen. Jeg er ikke frisør i det hele tatt, men mannen har fått det for seg at han skal spare penger og heller kjøpt klippemaskin. Jeg nekter å la han ha det kjempekort over det hele, så da må jeg vel til pers. Hater å klippe hår!

Back
Topp