Planer for helgen da Damer ?

VestMamma

Elsker forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Lurer eg på [:D]

Vi skal i 23 årsdag til venninden min i mårå, og på noe basargreier i barnehagen..
Lørdag er eg svært trolig ikkje i form [8|] men vi skal til svigers og skifte til vinterdekk og trolig sove der til søndag
Søndag ska vi hjem og eg skal til en i klassen og jobbe med en oppgave i markedsføring.

Må si eg gleder meg til å bli driiiiitas i mårå [8D]

Vi skal til oslo i helgen , i kveld skal jeg og eldste jenta på x-faktor håper vi får møtt noen "kjendiser" :oP [;)]
Så skal vi inn til søstra til mannen min og være der til søndag, søndag reiser vi hjem, på veien besøker vi noen venner fra campingen som bor i drammen .

I morgen skal vi muligens kjøpe baderomsmøbel, sånn skap med vask. Snart ferdig med doen nå. [:)]
På søndag skal vi sikkert til foreldrene mine eller noe. Ikke så mye spennende med andre ord!

Jeg skal lese litt - henger rimelig bakpå etter de siste ukene[&o] Skal holde foredrag og levere en stor oppgave den neste uken, så har endel jobb der.

Ellers er det litt småplaner som gjelder denne helga - handle og rydde litt.
Vi må rydde ut av kjøkkenet og gjøre klart til håndtverkerne kommer på mandag for å rive opp gulvet på kjøkkenet i forbindelse med reparering av skadene etter vannlekasjen vi hadde for noen uker siden

og så må vi vel veldig muligens ut å kjøpe akebrett og leke litt i snøen (Niklas: , mamman: )

Her blir det for det meste stille og rolig. Regner med en tur på trening på lørdag siden jeg har vært så sløv denne uka. Så skal jeg jobbe mere med de 2 scrappekonkene jeg er med i, for å få til dette før ukesslutt. På søndagen skal vi i 4 årsdag pluss spise elgmiddag[8D]

Vi reiser til Gran Canaria i morgen!![:D]
Gleder meg masse og skal bare kose oss med avslapning, god mat, sol og varme![:)]

Ha en strålende helg, snupper!![:D]

ORIGINAL: susso

ORIGINAL: LilleBlome

Vi reiser til Gran Canaria i morgen!![:D]
Gleder meg masse og skal bare kose oss med avslapning, god mat, sol og varme![:)]

Ha en strålende helg, snupper!![:D]

Ojoj, ha en kjempeflott tur, kos dere masse! Og kanskje finner vi et bilde eller to av turen når dere ikommer hjem[:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Tusen takk!
Skal prøve å få lagt ut noen bilder når vi kommer hjem! (der sa du forresten noe, må lade kameraet!)[;)]

Jobbet til 18 idag, så ikveld bare slappes det av. Blir tidlig kveld siden skal på jobb i morgen. I morgen kveld skal jeg ut å spise og på kino med to kollegaer:-) gleder meg til det. På søndag skal vi i 2 års dag til datteren til ei venninne, og en tur til pappa.

Ha en super helg MinKO, og alle dere andre [:D]

Idag har jeg vært på jobb, og bare ligget langflat på sofaen siden jeg kom hjem.

Imorgen har jeg time til brudekjoleprøving, så da skal jeg dra med meg Oliver_sin_mamma, og vi skal forhåpentligvis kooooose oss [:D] Kvelden går nok med til avslapping og oppgaveskriving. Søndag blir det oppmåling til kjolen skal bestilles, og så er det middagsbesøk hos svigermor med hele familien på ettermiddagen. [:)]

i dag har jeg vært på ikea med naboen og min kjære kusine
vi har storkost oss ;)
ikea åpna i sørlandsparken i går skjønner dere.
begge guttene mine har selvfølgelig blitt syke, så det blir en rolig helg

Back
Topp