Planer for helga?

Løvesnuppa

Gift med forumet
Juli13-jentene
Her skal det bakes rundstykker og pepperkaker, og pepperkakehuset skal settes sammen og pyntes. Forhåpentligvis har jeg et pepperkakehus i 10 deler, og ikke 42 deler som i fjor (delene var knust da vi kom hjem fra butikken). Jeg skal lete frem adventsstake, stjerne og litt annen pynt, og hekle kanter på en strikket kjole som skal bli julegave.

Også har jeg en 4-åring som har veldig lyst på kortere hår, så jeg må vel frem med saksen. Har ikke så veldig lyst selv, hun har jo så nydelig langt hår, men jeg skjønner at det begynner å bli litt upraktisk med hår nesten til rumpa.

Mannen i huset er på jobb nå, og senere skal han på julebord, så vi jentene skal bare kose oss hjemme. Vi skal også lage smoothie, poppe popcorn og se film. Det blir nok innedag ettersom det er -9 grader ute, og jeg ikke har skikkelige uteklær, men vi har nok å gjøre inne, så vi skal nok få aktivisert oss! :)

Her blir det avslapping, er ikke helt i form. Men må en liten tur ut i snøen med litla jentå = )
kanskje pepperkake baking.

Julegaveshopping har stått på planen i dag. I kveld tenker jeg å ordne littegranne mer julepynt ( har bare stjerne i vinduet nå), høre på julesanger og pakke inn noen gaver. Liker advent! :-)

Her har d gått i peppekakebaking og peppekakepynting i dag. Ellers har vi kost oss med godis og film.

Høres koselig ut med baking! :-)
Da er det liksom jul! :-)

Nå for tiden er jeg rett og slett for trøtt og sliten til å planlegge noe.
Vært på kino idag, men da vi gikk hjemover kom kvalmen over meg.
Klarte å komme oss ut til julegateåpning litt senere, men det var en veeeeeldig kald opplevelse. Brrr!
Etter middag (som heller ikke frister så mye for tiden) ble det litt kos med kokosmakroner og sjokolade.
Nå siiter jeg her og er sulten/kvalm igjen.

Håper å bake litt imorgen da! :-)
Ta fram noe julepynt osv.. Orket ikke det idag.

Her ble det plutselig jlebord på oss med et vennepar.
Vi hadde snakket om å evt gå ut og spise i går, men så fikk de 4 billetter til show og mat, så da ble vi med der vi da :)
Kjenner jeg er trøtt og sliten etter en lang kveld.
Men må si det var mye dumt å se også da...... rart hvor anderledes det er å være edru blandt en gjeng på fudla :p

var på julebord både fredag og igår, så idag er det bare om å gjøre å holde seg våken og leke med jentene ettersom gubben hjelper en kollega å flytte. :-)

Hadde noen herlige timer ute med jentene i dag.
Var på julemarkedet på rådhusplassen og i akebakken etterpå.
Har sløvet på sofaen siden vi kom inn igjen :p

Back
Topp