Planer for helga dere da? :D

NinaBeate88

*jente nov-12* *venter en liten i des-14*
hei og hopp jenter! :D ja da var det jaggu helg igjen klager ikkje, for ukene flyr jo og en uke nærmere termin! <3 tihi

i dag er det sankthans, pleier ikkje feire det, men er bedt på middag hos bestemor og bestefar i kveld :) der får vi servert graut! eg elsker graut! så det blir godt! :) mannen min er kokk på sykehjem og der er det graut hver lørdag, så han tar med en ladning han og :P hehe

ellers skal eg jobbe i fjøset med alle grisene våre i helga, ellers slappe av på soffan og muligens finne på et eller anna å styre med her heime ;) Her stri regner det, så er ikkje akkurat sommerstemning her hos meg :(

hva med dere? planer for sankthans helga?

I dag blir det St.Hans feiring i feltet vårt. Helt nytt felt der de første av oss som allerede ha flyttet inn skal samles for å brenne bål, grille, ha noen aktiviteter for de minste, osv. Gleder meg!! Veldig god anledning til å bli kjent med naboene. I tillegg får vi besøk av et vennepar med barn i samme alder som vårt som også skal overnatte, så blir nok en kjekk kveld uansett om det holder seg bra eller blir litt vått... Ønsker dere andre også en fin St.Hans helg uansett hva planer dere har ;-)

Jea_3 skrev:
I dag blir det St.Hans feiring i feltet vårt. Helt nytt felt der de første av oss som allerede ha flyttet inn skal samles for å brenne bål, grille, ha noen aktiviteter for de minste, osv. Gleder meg!! Veldig god anledning til å bli kjent med naboene. I tillegg får vi besøk av et vennepar med barn i samme alder som vårt som også skal overnatte, så blir nok en kjekk kveld uansett om det holder seg bra eller blir litt vått... Ønsker dere andre også en fin St.Hans helg uansett hva planer dere har ;-)

å det hørtes veldig kolseig ut da :D gøy å få til en samling med naboene og til å bli kjent! :D
ha en fin feiring da :D

Hei dere!

Her har vi vasket leilighet og vært på en liten handletur. Blant annet kjøpt gravidbelte ettersom vi skal kjøre 200 mil i sommer!

Nå har jeg lagd kjøttsuppe (en av få ting jeg kan lage fra scratch) og så skal vi bare nyte helga  To uker igjen til sommerferie, som jeg gleder meg masse til! håper alle har en super helg! 

Vi har akkurat kommet hjem fra St. Hans feiring på hytta med natursti og konkurranse med kake pynting, bestemor har bursdag i dag så hun var dommer. Det var kjempe kos.
Det tar bare en time å kjøre, også var vi der kl.12.30 i dag, så nå var vi mette:)
De som skulle sove over begynte å bli ganske fulle, da er det bare å dra, blir litt slitsomt.

I morgen skal jeg slappe av og vaske litt hjemme:)

god helg

Melkeplett skrev:
 Blant annet kjøpt gravidbelte ettersom vi skal kjøre 200 mil i sommer!

oj 200 mil! det var langt :D hvor skal dere på biltur da?

gravidbelte, er det for å ikke bli så av i ryggen? støtte til ryggen? skal selv kjøre langt på ferie, og sliter med vond rygg etter bare 30 min, så kjenner at det blir litt hardt :(
hørtes smart ut :D

I Trøndelag er det faktisk relativt godt sommervær, så vi har kost oss ute i hele dag. Ingen stor St. Hansfeiring, men vi tar kanskje med oss noen pølser ut på tur i morgen formiddag.
Både jeg og mannen er lærere, så nå har vi ferie begge to og det var veldigveldig godt.

Back
Topp