Planer for helga da?

Her skal jeg på tilsetning der mannen min er i fra.

Ikke særlig tess å stå i kakebakinga med sterk kvalme. *ugh*


Hvis svigermor mener jeg ser dårlig ut, så får jeg skylde på UVI. Hehe. Det er jo sant da.

Kommer hjem i kveld, og da er planen å ta det fullstendig med ro på sofaen. Se en masse episoder med Hart of Dixie og kose meg.

I morgen har jeg ingen andre planer enn å få ryddet og vasket litt. Og vaske gulv.
 
Åh Hart og Dixie er så gøy :) har bare sett sesong 1 jeg da. Kanskje på tide å gå i gang med sesong 2 :)
 
Rydding og vasking på planen her. Alt for lenge siden sist smiley-chores003
 
har ryddet og støvsugd. Skal levere jenta på overnatting hos en veninne, mens vi andre skal på IKEA å kjøpe ny seng til oss.. :) gleder meg til d.
 
Skal sove hos svigers!!:/
Heldigvis lager han veeeldig god mat!<3
Svigersøs skal låne huset til 19 års dagen så spent om hvordan det ser ut i morgen!:p
 
Vi skal i bursdag x2! Så blir nok avslapning mellom slagene! I dag ble det frokost på senga :) Jeg har en snill mann! <3
 
har ryddet og støvsugd. Skal levere jenta på overnatting hos en veninne, mens vi andre skal på IKEA å kjøpe ny seng til oss.. :) gleder meg til d.
Vi kjøpte ny seng fra IKEA i fjor. Madrassene våre har blitt super vonde, så jeg har klagd på dem og fått innvilget at vi får nye. Vi kjøpte de beste dem hadde i fjor, men de har gått ut av produksjon. Vi kan velge hemnes nå om vi vil. Den finnes i både fast og medium. Må inn å prøve. Hva endte dere med?
 
Vi har vært på babysvømming med frøkna i dag og resten av helga hår med til hekling, buffy på DVD, lek og kos med go'jenta og avslapping når hun er i seng. :D
 
Vi kjøpte ny seng fra IKEA i fjor. Madrassene våre har blitt super vonde, så jeg har klagd på dem og fått innvilget at vi får nye. Vi kjøpte de beste dem hadde i fjor, men de har gått ut av produksjon. Vi kan velge hemnes nå om vi vil. Den finnes i både fast og medium. Må inn å prøve. Hva endte dere med?
Vi skal ikke før rundt kl 16... Men madrasser har vi heldigvis ;) Har ramme madrass, men tenkte å kjøpe sånn sengeramme ting, med kuffer under, og hulrom ved hodekanten, så vi får sengetøyet vekk fra kleskapene våre ;)
 
Vi skal ikke før rundt kl 16... Men madrasser har vi heldigvis ;) Har ramme madrass, men tenkte å kjøpe sånn sengeramme ting, med kuffer under, og hulrom ved hodekanten, så vi får sengetøyet vekk fra kleskapene våre ;)
Kjempe smart med skuffer under! Helt enig! Lykke til med kjøpet :D
 
skal straks på jobb.. spent på hvordan formen blir utover kvelden, kan liksom ikke småspise på jobb heller og ikke minst om jeg klarer å holde meg våken! :p
 
Her skal jeg straks på legevakten fordi jeg blør endel idag:p Så får se hvordan resten av helgen blir...
 
Håper vi å!:) Men jeg prøver å ikke ta det så tungt uansett hva som skjer, så :) Enten blir det trøstespising av taco og film idag! Eeeller feiring med taco å film:p
 
Her har vi vært ute å lekt med ungene og nå er det film tid. Full avslappingsdag! Etterpå blir det Taco og godteri..
:dance011 Det er jo lørdag! =kosedag!! :dance011God lørdagskveld alle sammen!!
 
Back
Topp