• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Planer for denne Torsdagen da jenter?

Pinata og Bøllegull

Gift med forumet
Da har jeg kasta inn en pizza i ovnen med spinat å kylling!! NAM NAM

Litt av en frokost men det var det som fristet nå... Gleder meg til å sette tenna i den... *slurp*

Så skal jeg vaske stellekommoden jeg fikk i går, vaske hele leiligheten (selv om jeg ikke egentlig får lov..he he..men MÅ ), å så er det å legge på plass all babytøy som jeg har vaska... Rydde i hyller og gjøre ting klart her.. Så jeg slipper å styre med det helt på slutten!

Ikke er det sol i dag heller så det passer fint for en hjemmedag med husvask!

Dere da snupper?

mmm hørtes godt ut med den pizzan [:D][:D] jeg har fri i dag så jeg og snuppa skal kose oss hjemme.. etterpå skal vi besøke oldemoren til suppa og spise mat der he he [:D][:D][:D] så i dag er det kosedag[:D][:D]

I dag ska eg te fysjotarapauten å på jobb..
så æ dæ å laga middag å slapa av resten av kvellen:)
ska vaska lit klær.. he fåt en del baby klær så dei må vaskast å legast på plas:)

Mmm,hørtes ut som en digg frokost![:D]

Ikke så mye på timeplanen,skulle egentlig til tannlegen for jeg mistet en bit mellom fortanna(pga den forbaska piercingen[&:])Men den ble avlyst,så da får jeg gå som Kurt Nilsen i noen dager til[:D]

Ellers skal jeg vel gå ut og lufte meg og Adriana litt,og i kveld skla jeg i klubb med jentene[:)]

jeg ønsker meg barnevakt[&o] har spurt alle aktuelle..
formen er dritt(hodepine på andre dagen pluss at bekkenet er blitt værre-trodde liksom ikke d var mulig nei).. så da handler d om å overleve til sambo kommer hjem. sorry syt!

Thea-Christine har hjemmedag idag,og vi blir snart hentet av ei venninne. Hun har en sønn som er ca 3 mnd eldre en gojenta mi,også har hun termin litt over en mnd etter meg nå. Så vi har alltids nok å skravle om! Koser meg så masse med hun! Veldig godt å ha noen som er i samme situasjon som en selv! :)
Ellers så må vi vel ut å kjøre bil idag tenker jeg. Min kjære er litt glad i bil,og har nå fått låne den nye bilen til min pappa hele helgen. :p

håper alle får en fin dag! :)

jeg vil også ha pizza nå! hørtes godt ut! [:D]

skal strikke hentesett til babyen, yoga kl.13.00, baker kanelboller og lager tapas til middag [:)]

Mmm! Pizza.... *slafs*

Viktor er 11 måneder i dag, så vi feirer med å se TO episoder av Drømmehagen og spiser banan og tørre Cheerios som kos[8D][:D]

Ellers så skal vi vel ta en dupp snart, begge to. Så kanskje ut en liten tur å rægge litt. Egentlig litt lyst på en latte...

jeg og vil ha pizza hehe!!

Jeg er hjemme idag.. snuppa i bhg og mannen på jobb..

tenkte å kanskje klare å gjøre noe fornuftig idag?
Har et bad, en gang og et rom som må vaskes.. Får se hva som skjer etterhvert.

Først skal jeg spise noe frokost..

God morgen.

I dag skal vi snart ut dørene, jeg skal først kjøre min mann på sykehus, han skal på kontroll med foten sin, kan ikke kjøre selv... lang historie.
Det er et stykke til Bergen, og så siden han skal noe der i kveld og, så vi blir der i hele dag.
Jeg er jo ikke klar for det da, huff har blitt så forkjølet, og alt det som hører med der. Vil helst holde meg under teppet, men gjør alt for min mann!!!

Piiiizza!!! DET er lenge siden, jeg vil ha! [:D]

Sitter og spiser knekkebrød, nettopp stått opp nesten. Strykebrettet står klart, skal prøve å dampe noe greier for svigermor.. Skal møte min kjekke psykiater i dag og etterpå skal jeg tusle over til barselavdelingen på sykehuset og møte en ny liten verdensborger! Gleder meg! [:D][:D]
Bekkenet er rævva i dag, men må man så må man.. Får heldigvis dekt taxi til og fra timen så slipper jeg buss med vogna[:)]
Skal begynne og sortere litt babyklær som jeg ikke skal ha, arvet mye og fikk mye av det samme i samme størrelser, så da tar jeg vare på litt og kanskje gi bort resten? [:)]

Hei jenter

Jeg skal straks ordne meg og dra på jobb nå. Er litt giddesløs idag, men det må vel gå [;)] Skal ikke jobbe mange timer...

ORIGINAL: Helene Smurfemor

Mmm! Pizza.... *slafs*

Viktor er 11 måneder i dag, så vi feirer med å se TO episoder av Drømmehagen og spiser banan og tørre Cheerios som kos[8D][:D]

Ellers så skal vi vel ta en dupp snart, begge to. Så kanskje ut en liten tur å rægge litt. Egentlig litt lyst på en latte...

Da skulle du bodd i nærheten her for jeg har verdens beste latte hjemme hos meg[:D][:D][:D][:D][:D]

eg skal slappe av i dag.
Har fått sortert skittentøy og holder på å vaske kler. Også har eg rydda kjøkkenet.

Halsen er veldig vond ennå, men er på bedring. Heldigvis, har vært syk siden søndag nå. Drakk ei kanne svart krydderte igår, i dag har eg laga meg ei kanne grønn blomsterte. og det hjelper. Var til legen i går og eg har halskatar, altså bare virus.
jentene er i bhg og sambo på jobb.

Den pizzaen hørtes utrolig digg ut[:D]
Her er det null sol i dag så det blir husvask og klesvask på meg i dag. Egentlig litt greit for er ganske motivert til og vrenge opp musikken og svinge moppen i dag[:D]
Klokka 18.00 har sambo og jeg time for prøvekjøring av en Audi på Møller så da bærer turen inn til Oslo for og råne litt[8D] Håper vi blir fornøyde.Hihi

I dag har jeg fri og skal nyte dagen.. hvertfall litt.. Lurte på om jeg kanskje skulle bake horn, med sjokolade og vanlije i.. mmm, lenge siden og ble nok påvirket av en tråd i går kveld ja..
Ellers har jeg en haug med klær som må på plass, i tillegg til en haug med klær som skal vaskes.. Et hus som bør vaskes... eller hvertfall støvsuges.. Og så må jeg rett innom en butikk og hente banan esker som jeg har fått lagt av, så jeg kan begynne å pakke ned leiligheten[:D]
Ikke spennende, men dagen kommer nå til å gå[:)]

Jeg har fått eldtste i barnehagen, minsten er syk og hjemme i dag. Vært hos jordmor, da kom sambo hjem for å være sammen med minsten.. Så nå skal vi spise lunch sammen, så blir det shopping med en venninne etterpå [:)]

Super sliten og trøtt for tiden, så måtte bare gi opp og reise hjem fra jobb[&:] er 50% sm, men likevel blir eg utrolig sliten.

så no koser eg meg hjemme på sofaen[8D]

Har fått gjort rent bad og kjøkken, pluss vasket ti tonn klær, med mange pauser. ( får jo egentlig ikke lov til å gjøre noe[8|]).
Har kjørt frem og tilbake med ting til mine demente tenåringsbarn, hjernecellene er vist bortevekk.[:@]

Nå lader jeg opp med en , så skal jeg kaste meg over resten av huset før jeg skal hente vesla og en venn i barnehagen.[:D]

Frokosten besto av after eight og kaffe.

jeg har vært litt på på-av idag føler jeg[;)]
har sløva masse på sofaen, rydda vaskerommet og soverommet og vaska 3 maskiner med klær, samt vaska dusjhjørnet og støvsugd huset[:)] godt fornøyd med dagen egentlig!

Beste av alt er at jeg har kasta en stor søplesekk med sko og 4 bæreposer med rusk og rask fra vaskerommet og soverommet. *samlemani*

Nå står middagen for tur! Blir fiskeboller i hvit saus, poteter, gulrøtter og bacon idag. Ikveld skal vi på kurvfest hos et vennepar og dit skal vi ha med tacogryte. gleder meg![:)]

Back
Topp