Planer for dagen?

KrepsenErBlittMamma

Forumet er livet
[8|]

Her ligges det på sofaen med feber og vond hals...

Slappe av, ut en tur når Amalie våkner, dusje/bade begge to, dra til mamma og pappa, jobb, så sove over hos mam&pap.

Hente ungen ibarnehagen ,lage middag også skal jeg på jobb..=)

Her er det en rolig dag på jobb. Det er første dagen min idag etter permisjon.
Sambo og mini kommer en tur etterpå..Det ser jeg frem til.
Den eneste veiledningen min idag ble syk, så da blir det svæært lite å gjøre frem til kl 16.

Har akkurat vært hvit tornado i leiligheten, så er det dusjen og så på jobb kl 16.

Jobbe til kl 16.00, så skal vi rett til faren min på middag, han har allerede henta gullet i barnehagen, så de får litt mer tid sammen, så blir det vel en rolig kveld... Se om jeg får søstra mi til å klippe meg litt....

skal ut med sambo og svigerfar for å finne sambo en dress til bryllupet[:)] Etter det skal jeg prøve hoppetauet jeg har kjøpt[8D]

Jeg har levert B i barnehagen, trent i to timer, vært på NAV og søkt om stønad til barnetilsyn. Nå skal jeg vaske opp, rydde, brette tøy, vaske over gulvene. Etter det er det bursdag til mormoren min, og til slutt skal jeg på foreldremøte i barnehagen..

Jeg har nettopp vært hos legen og skal rydde litt før jeg kryper under pleddet på sofaen. Lage middag litt senere og på besøk til søs', se gjennom store mengder med babyklær og litt forskjellig. [:)]

Back
Topp