Planer for dagen?

snuppesnellamamman

mamma med mange interesser :)
Noen som skal noe gøy i dag?

Skal å se på feltrittstevne i dag med noen venninner, skal ha med meg campingstolen og koooose meg :) hehe
Bare ta dagen som den kommer egentlig, satser på grilling til middag ;) elsker grillmat for tiden ;P å mellom i alle varianter ;)

Noen som skal noe gøy i dag?

Skal å se på feltrittstevne i dag med noen venninner, skal ha med meg campingstolen og koooose meg :) hehe
Bare ta dagen som den kommer egentlig, satser på grilling til middag ;) elsker grillmat for tiden ;P å mellom i alle varianter ;)
Melon! Ikke mellom! ;P autokorrekt altså!

Her er egentlig planen å sove litt, men er så vanskelig å få lagt seg igjen når man først er stått opp (har levert guttene i bhg), eldstemann er veldig urolig om natta for tiden så trenger strengt talt å sove ut litt, men vi får se.
Ellers er planen for uka å få vasket babytøy og begynne på løvekostyme til eldstemann, lovet han å sy det når jeg ble i bedre form og det har jeg jo vært en stund nå, så er på tide ;)
Har egentlig bare i dag og morgen å gjøre det på for fredag tar endelig resten av familien ferie :)

Her skal eg ikke gjør noe kjekt.. Må te NAV for å søka fødselspenger...

E det fint vær der du e da snuppesnellamamma??

Her øsepøse det ute... men får hiva meg i bilen :) tenkte eg sku ta med meg apotekboksen med hjem igjen... hihi litt kjekt det da..

Uff blei rotete detta :p

ha ein fine dag alle sammen :D

Vi skal kjøpe ny seng til oss selv senere :) gleder meg :)

Venter den lille jenta mi den 2 august :)

Her skal eg ikke gjør noe kjekt.. Må te NAV for å søka fødselspenger...

E det fint vær der du e da snuppesnellamamma??

Her øsepøse det ute... men får hiva meg i bilen :) tenkte eg sku ta med meg apotekboksen med hjem igjen... hihi litt kjekt det da..

Uff blei rotete detta :p

ha ein fine dag alle sammen :D
Ja været er helt ok, måtte ha Ullgenser når vi var ute, men godt å få lufta seg litt ;)
Jeg var også innom å henta apotekboksen i dag :) kjekt med litt vareprøver og litt bomullpads, engangskluter og en søt liten smokk :)

Back
Topp