Planer for dagen?

Amie82

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Her blir det innedag sammen med lilleprinsen som fikk feber og stygg hoste i natt, så sier han selv at han har vondt i halsen :(
Han bruker aldri å være syk så det er så rart å se han i en slik form.
Men vi skal nå kose oss med film og lek ;)
Hadde egentlig planlagt å vaske og rydde i dag etter helga :) Får heller ta litt innimellom!
Å så må jeg vel finne på noe godt til middag;)

Jeg skal ha prøve på skolen.. også blir det pakking til flytting:) må være ute av leiligheten til fredag:)

Her blir det rydding og bolle baking :) Prinsessa fikk være hjemme fra bhg i dag da det ikke frister å gå ut å måke fram bilen :-p

Jeg ligger med strikketøy på sofaen, bekkenet er skikkelig smertefult i dag. Får igjen for å ha sittet for lenge på en kjøkken stol i går tenker jeg. Nyter deilige spark fra nurk- bare en uke til UL og jeg gleder meg som et uvær!

Lykke til på prøven ulfa! :)

Kos dere med bolle baking Frøkna17 :)

Huff det er ikke noe særlig å bli plaget med bekkenet :( Håper du føler deg bedre snart Gizom!
Ja det er deilig å kjenne bevegelser fra babyene <3 Blir spennende med oul!!! :)

Snuppen er blitt verre i formen så her sitter vi nå bare i sofaen, han sover nå men klarte ikke å gjøre så mye før han sovnet...Stakkars lillegutten min <3

Amie82: god bedring til gullgutten din!

God bedring til gogutten!

Her er planen å fortsette å rydde, dra ut å kjøpe en bursdagsgave og slappe av med mannen :)

Tusen takk frufloden og Gizom :)

God bedring til gutten din, amie82! Vi har vært igjennom en del sykdom her selv nå, men idag er gutten frisk! Deilig.
Jeg har 6 brød til heving, som skal stekes, så tar vi en liten tur ut og kjøper enkel middag idag, og så skal jeg og gutten min kose oss hjemme alene. Pappaen jobber lenge idag.

I dag måtte jeg ta første halvdel av arbeidsdagen hjemme egenmeldt. Sov så dårlig i natt, og våknet med hodepine og ødelagt kropp. Var på jobb fra galt 1 til halv 5, holder kurs noen mandager nå, og har ikke hjerte til å være borte fra det :-/ Ellers blir det sofaen i kveld, og fredag skal jeg ha andre time hos fysio og deretter legetime,da regner jeg kanskje med å få en deltids-sykmelding,for jeg er egentlig ganske på felgen... Ha en fin uke,jenter :-)

I dag stod vaskin av stua fra for tur, gulv, vegger, gjenstander og tak, muffinsbaking, medisterkaker på menyen og vasking av 2 maskiner med klær! Mangler kun å henge opp siste maskinen før resten av kvelden blir i sofakroken :)

Ikkje gjort noen ting idag,fikk levert dem to eldste i bhg satt på maskin med klær,sovet, laga middag kvilt litt til og la samen ei korg med undertøy,kveldsmat og legging.. Resten av dagen blir sofasliting. Håper og satser på en bedre dag i morgen..

Back
Topp