Planer for dagen?

MTDC

Forumet er livet
VIP
Hva gjør dere på i dag jenter?

Her går det i klesvask (snaaart i mål med det prosjektet, så jeg kan gå over til å vaske bare en vask om dagen for å holde det ajour), så har mannen skrudd opp lekegrinda, og vi har ryddet bort jula.. Nå skal vi sortere lasset med leker 2-åringen har sånn at hun ikke har alt fremme samtidig... Også skal mannen støvsuge bilen og feste bilstolen til babyen:)

Etterpå blir det familiemiddag før vi tar en rolig kveld:)

Åå kos å gjøre huset babyklart! Det begynner jeg skikkelig på i morgen... I dag skal vi til svigers på middag, før vi alle sammen skal inn og treffe et nytt familiemedlem på sykehuset. Så blir det kakaokos med noen av jentene mine ikveld siden mennene skal bort :)

Åå kos å gjøre huset babyklart! Det begynner jeg skikkelig på i morgen... I dag skal vi til svigers på middag, før vi alle sammen skal inn og treffe et nytt familiemedlem på sykehuset. Så blir det kakaokos med noen av jentene mine ikveld siden mennene skal bort :)
Det hørtes ut som en skikkelig koselig dag:) Du må oppdatere oss på hvordan baby i magen reagerer når du ser en baby nå:) Ho mi begynte alltid å sparke når jeg koste med andre babyer;)

For øyeblikket strikker jeg babytøfler og ser på tv. Tøflusene er til babyen til en kollega. Han ventes i mars, så tenkte at det kanskje var greit å begynne på prosjektet før min kommer ut. :)

BVforum via HTC

Her har jeg igjen tatt fatt på den evindelige haugen med klesvask, fatter ikke hvor alle klærne kommer fra, gjør jo ikke annet enn å vaske klær synes jeg... Og værre skal det vel bli :P Ellers har vi ikke så store planer i dag, skal prøve å få hengt opp to bildelister nede i gangen og få rydda litt... og så skal jeg prøve å bli ferdig med strikkeprosjektet mitt og fruen skal vel se alt av skisport som går på tv tenker jeg :)

Jeg har vært i bursdagen til min ene nevø. Veldig livat! ;) Utrolig koselig, men jammen godt å komme seg hjem igjen også :)

Strikker og strikker :-)

Det hørtes ut som en skikkelig koselig dag:) Du må oppdatere oss på hvordan baby i magen reagerer når du ser en baby nå:) Ho mi begynte alltid å sparke når jeg koste med andre babyer;)

Babyen reagerte ikke i det heletatt... Nesten litt skuffet :P og jeg kjente ikke noe jeg heller, skulle trodd jeg ble mer ivrig, forventningsfull, klar eller noe, men nei... Ble liksom bare mer surrealistisk at det faktisk er en fiks ferdig baby inni magen min. Tenk da, i min mage liksom, en baby med hår og fingrer og tær...!!!

Babyen reagerte ikke i det heletatt... Nesten litt skuffet :P og jeg kjente ikke noe jeg heller, skulle trodd jeg ble mer ivrig, forventningsfull, klar eller noe, men nei... Ble liksom bare mer surrealistisk at det faktisk er en fiks ferdig baby inni magen min. Tenk da, i min mage liksom, en baby med hår og fingrer og tær...!!!
Ja, det er virkelig rart å tenke på.. Greier ikke å se det for meg og det er bare to uker igjen:-P I dag kjentes det ut som hun pustet eller noe.. Det var rolige helt jevne, regelmessige bevegelser.. Omtrent som hikke, men ikke så brått.. Føltes helt merkelig:-P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja, det er virkelig rart å tenke på.. Greier ikke å se det for meg og det er bare to uker igjen:p I dag kjentes det ut som hun pustet eller noe.. Det var rolige helt jevne, regelmessige bevegelser.. Omtrent som hikke, men ikke så brått.. Føltes helt merkelig:p

Ååh, puste faktisk! Kjempesøtt <3 Jeg gruer meg litt til lillebaby kommer ut og ikke skal være inni der og holde leven lenger... Er blitt så glad i de små (store og vonde) sparkene og bevegelsene!

Ååh, puste faktisk! Kjempesøtt <3 Jeg gruer meg litt til lillebaby kommer ut og ikke skal være inni der og holde leven lenger... Er blitt så glad i de små (store og vonde) sparkene og bevegelsene!
Ja, savner de små sparkene, men nå er det rett og slett litt i meste laget:-P

Back
Topp