Planer for dagen?

SogS

Forelsket i forumet

Jaja, da har jeg endelig fri, jobba langhelg, og er rimelig sliten etter det ja.. Så i dag som jeg har fri, og fått lønning, så må jeg jo benytte sjansjen til å kjøpe inn litt julegaver da.. *Kremt* kanskje på tide nå som det bare er 11 dager til jul,hjelp kjenner panikken kommer litt innover meg når det er så få dager til jul, og jeg ikke har kjøpt en eneste gave.. Jaja, da vet dere hva jeg skal tilbringe dagen min med[;)]

Hva skal dere andre i dag da? Noen flere som har litt "panikk" for at det er så få dager til jul, og ikke kommet så langt med juleforbredelsene?[8D] Men når det er sagt, så må jeg si at jeg gleder meg utrolig til jul da.. Det blir så koselig..[;)]

Ha en ellers så god dag alle sammen![:D]

I dag har jeg tenkt å bake litt og pakke inn de siste julegavene.

Panikk har jeg vel ikke, men det synes det går fort fremover. Jeg er 50% sykemeldt så jeg har jo noen timer i løpet av dagen til å ordne ting på.

Når jeg er ferdig på jobben idag er det vel ut og kjøpe inn gaver til guttene mine, har noen få igjen. Men jeg vet heldigvis hva jeg skal ha og hvor jeg skal få tak i dem så det skal nok gå greit.

Ha en fin fridag[:D]

ORIGINAL: Pondus

Panikk har jeg vel ikke, men det synes det går fort fremover. Jeg er 50% sykemeldt så jeg har jo noen timer i løpet av dagen til å ordne ting på.

Når jeg er ferdig på jobben idag er det vel ut og kjøpe inn gaver til guttene mine, har noen få igjen. Men jeg vet heldigvis hva jeg skal ha og hvor jeg skal få tak i dem så det skal nok gå greit.

Ha en fin fridag[:D]

Det er jo kjekt hvis men vet hva man skal kjøpe og hvor man får tak i det, men jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe.. Bare to av gavene, så det blir spennende å se hvor langt jeg kommer i dag! [:D] Men jeg får nyte fridagen, og lete gjennom alle butikker[;)] litt koselig er det jo å gå å kjøpe gaver nærme jul, så jeg håper det går bra i dag..

På dagen blir det vel å slappe av og kose meg med gutten min, ville ikke i barnehagen i dag og så lenge jeg er hjemme er det greit. Har ikke så mye språk men drog av seg gensern igjen i dag og når jeg spurte om han skulle i barnehagen rista han på hode. Skal du vær hjemme med mamma da?? Heee sier han når han vil ting og det fikk jeg som svar, ringte ned å sa han ikke kom og sa til han i dag skal du vær hjemme med mamma. Si gla fikk jeg til svar, smelta da [:D]

Gutten din høres så herlig ut Linni[:)] Ingen planer for dagen egentlig, men det skulle vært ryddet på gjesterommet.. Så det blir vel det som blir min plan.. [:'(]

min første plan for dagen er i boks, første kontroll hos legen i dag.. gikk veldig bra...
Ellers må jeg straks gå på personal møte på jobb, mest lyst til å bare sove.. er kjempekvalm.. I kveld skal jeg visst på Noe "party" greier, de vil visst prøve å selge meg noe mopper/kluter.. huff.. er så giddalaus at i grunn skulle jeg ønske jeg ikke skulle noen ting... nå vil jeg sove litt...zzz

Idag skal vi til jordmor på kontroll kl 14.15. Gleder meg!!!
Senere skal vi på kino sammen med en kommende gudfar, og så ut å spise etterpå!
Så godt å ha noe å gjøre for en gangs skyld, er sååå lei av å sitte inne hele tiden!

Nå har jeg kommet hjem fra shopping, og jeg fikk jaggu meg kjøpt noen gaver [:D] ikke verst det nei.. Så nå er jeg godt i gang, selv om noen enda gjenstår.. men jeg har fått kjøpt gave til samboeren da, så det var egentli den vanskligste gaven å kjøpe.. Men med den i boks, har jeg ikke lengre "panikk" for at det bare er 11 dager igjen til jul [:)]

Da jeg var på kjøpesenteret var det en barnehage som gikk luciatog, de var såååå nydelige[:D] kom litt i julestemning da. Gikk med lys i lys og delte ut lussekatter, nam nam.. En liten førsmak på julen. [;)]

Back
Topp