Planer for dagen, jenter?

MTDC

Forumet er livet
VIP
Her skal vi prøve å få unna litt husarbeid av diverse slag før vi skal på bowling med hele familien (min mamma, pappa, søster, bror, svoger, mann og jenta vår), så skal vi ut og spise pizza etterpå:) Blir kjempekoselig:) Lillesøster og kjæresten drar på tirsdag, og skal på rundtur i Asia i 6 mnd, så det blir nok siste anledning til å være samlet alle.. Skulle så gjerne ha født før hun drar, men ser ikke ut til at vesla er like gira på det;)

Driver for øyeblikket og vasker klær (helt sant, jeg har faktisk satt på en maskin..!). Ellers tenkte jeg å få unna litt husarbeid rundt omkring. Svigersene kommer for å hjelpe gubben med å bære en dør og sånn forskjellig. (jeg får ikke lov, fordi da kan det bli fødsel. Har du hørt sånt tull, jeg VIL føde nå)

Har en del vonde vondter etter nålene i går, så er optimistisk nok til å tenke at hvis jeg fyker opp og ned trappen noen ganger og gjør husarbeid i dag, så kanskje det blir mer vondt. :p (det er vel kun på slutten av svangerskap at man faktisk VIL ha skikkelig vondt.)
Mest sannsynlig ender man bare opp med å slite seg ut for ingenting, men da kan man slenge seg på sofaen i kveld med god samvittighet. ;)

Driver for øyeblikket og vasker klær (helt sant, jeg har faktisk satt på en maskin..!). Ellers tenkte jeg å få unna litt husarbeid rundt omkring. Svigersene kommer for å hjelpe gubben med å bære en dør og sånn forskjellig. (jeg får ikke lov, fordi da kan det bli fødsel. Har du hørt sånt tull, jeg VIL føde nå)

Har en del vonde vondter etter nålene i går, så er optimistisk nok til å tenke at hvis jeg fyker opp og ned trappen noen ganger og gjør husarbeid i dag, så kanskje det blir mer vondt. :p (det er vel kun på slutten av svangerskap at man faktisk VIL ha skikkelig vondt.)
Mest sannsynlig ender man bare opp med å slite seg ut for ingenting, men da kan man slenge seg på sofaen i kveld med god samvittighet. ;)

Huff.. Tenkte å få på en vask snart jeg også, snart kommet så langt med arvetøyet at jeg kan begynne å vaske til babyen:-) Problemet er bare at jeg er så gørrsliten i dag at jeg ikke orker noe.. Må få tatt meg en dusj også, men greier ikke engang å sitte oppreist.. Vil ha tilbake det energinivået jeg hadde på onsdag:-P Fyller på med kaffe nå for å se om ikke jeg kommer meg opp fra sofaen snart..

Så flink du er:-) Jeg vil ikke ha vondt enda;-) Har fortsatt syk 2-åring og når jeg også er slapp er egentlig fødsel det siste jeg tenker på;-) Dessuten har jeg jo planlagt å føde på onsdag;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her har vi ikke så store planer for dagen, skal prøve å få vaska litt klær og komme oss en tur på butikken... Ellers blir det nok å se en del sport på tv (ikke mitt førstevalg, menmen :P )... Og så blir det vel å kose seg litt med noe bra på tv og god mat i kveld tenker jeg :)

Her har vi ikke så store planer for dagen, skal prøve å få vaska litt klær og komme oss en tur på butikken... Ellers blir det nok å se en del sport på tv (ikke mitt førstevalg, menmen :P )... Og så blir det vel å kose seg litt med noe bra på tv og god mat i kveld tenker jeg :)
Høres ut som en perfekt lørdag:-)

Nå har jeg fått til en runde med klesvask og en dusj:-) Så stolt!;-)

Høres ut som en perfekt lørdag:)

Nå har jeg fått til en runde med klesvask og en dusj:) Så stolt!;-)

Så flink du har vært :) Her har vi bare fått spist litt lunsj forløpig... Nå skal jeg kose meg med en kopp kaffe tenkte jeg, så får jeg se om jeg kommer meg ned på vaskerommet etterpå :P Litt tiltak i dag kjenner jeg, har en del tøy som må brettes etter i går... Skulle tatt det med en gang det var ferdig i går og ikke utsatt det til i dag kjenner jeg... Men lærer jo aldri heller da :P

Så flink du har vært :) Her har vi bare fått spist litt lunsj forløpig... Nå skal jeg kose meg med en kopp kaffe tenkte jeg, så får jeg se om jeg kommer meg ned på vaskerommet etterpå :P Litt tiltak i dag kjenner jeg, har en del tøy som må brettes etter i går... Skulle tatt det med en gang det var ferdig i går og ikke utsatt det til i dag kjenner jeg... Men lærer jo aldri heller da :P
Høres kjent ut;-) Jeg bruker å ta brettingen når jeg MÅ fordi det ikke er plass på snora til det våte tøyet;-) Hihi:-) Så her blir det bretting når vasken som står på nå skal opp:-P Lunsjen inntar jeg nå, så du skal se vi får gjort like mye i dag bare i omvendt rekkefølge;-)

Akkurat nå sitter jeg bare å slapper av litt mens minsten sover. Har vært på senteret i dag og hentet bilstolen vi kjøpte på tilbud i desember :) Og vi har ryddet litt her hjemme ;) Ellers er planen videre å bare slappe av med minsten og strikke litt. Mannen min jobber til kl 23 i kveld, så det blir stille og rolig :)

Høres kjent ut;-) Jeg bruker å ta brettingen når jeg MÅ fordi det ikke er plass på snora til det våte tøyet;-) Hihi:) Så her blir det bretting når vasken som står på nå skal opp:p Lunsjen inntar jeg nå, så du skal se vi får gjort like mye i dag bare i omvendt rekkefølge;-)

Kan kanskje se ut som vi kommer likt ut i dag da ja :) Bra det ikke er bare vi som spiser sen lunsj :P Vi har tørketrommel, så den bidrar gjerne til at haugen med tøy som må brettes sammen hoper seg opp... Skal snart ta meg selv i nakken og komme meg opp av sofan nå... snart... :)

Akkurat nå sitter jeg bare å slapper av litt mens minsten sover. Har vært på senteret i dag og hentet bilstolen vi kjøpte på tilbud i desember :) Og vi har ryddet litt her hjemme ;) Ellers er planen videre å bare slappe av med minsten og strikke litt. Mannen min jobber til kl 23 i kveld, så det blir stille og rolig :)

Høres ut som en koslig lørdag :)

Det høres skikkelig deilig ut:)

Kan kanskje se ut som vi kommer likt ut i dag da ja :) Bra det ikke er bare vi som spiser sen lunsj :p Vi har tørketrommel, så den bidrar gjerne til at haugen med tøy som må brettes sammen hoper seg opp... Skal snart ta meg selv i nakken og komme meg opp av sofan nå... snart... :)
Har tørketrommel vi også, men av en eller annen grunn synes jeg det er mindre tiltak å brette klærne som kommer derfra (men nå kan det handle om at det stort sett er håndklær ol, og det har vi på vaskerommet, så det legger jeg rett i skapene og trenger ikke bære til et annet rom;)

Her har mannen fått en liste med gjøremål, så det ser ut til å bli hakket mer effektivt her fremover:) Han har fått gjort alt som sto på dagens liste, bortsett fra å skru opp lekegrinda, men det kan han gjøre i kveld. Også har han fått en ny liste for hva han skal gjøre i morgen:) Han er så lite strukturert og gjør litt her og litt der uten å prioritere de viktigste tingene, men nå tror jeg at jeg har funnet en løsning som gjør at vi kommer litt fortere i mål med husarbeid til baby kommer:)

Mye lettere for meg å gjøre det jeg skal gjøre også, når han kan se på lista og være mer selvgående sånn at jeg kan konsentrere meg fullt ut om mine oppgaver og ikke irriterer meg over at han går og doler;) Har til og med fått litt energi nå, sikkert fordi det ser så utrolig mye bedre ut her nå enn det har gjort de siste dagene:)

Sikkelig lurt med sånne lister da! Tror kanskje jeg hadde hatt god effekt av å skrive sånne lister til meg selv jeg... Jeg er også litt flink til å fyke litt mellom oppgavene jeg setter meg nemlig.... Supert hvis systemet funker for dere i allefall, er jo så deilig å få gjort unna husarbeidet i greit tempo og slippe å ha det hengende over seg!
Her går det meste i tørketrommelen altså, skal innrømme det :P

Ja, men er veldig stille og ensomt her uten en armkrok og selskap på sofaen når kvelden kommer..

Ja, den ser jeg! :( Kjenner følelsen... Fruen skal ha to senvakter til uka, ikke noe gøy altså, blir ensomt ja... Men spesielt kjedelig på helg da!!

Back
Topp