Planer for dagen jenter?

ORIGINAL: Vesten

ORIGINAL: Kokle

ORIGINAL: majami

Mens jeg skal tørke spy... Og sitte pal med klamrende, sutrende mini på fanget. Trodde det skulle være bedre i dag og drømte om bytur med Oslos kuleste fyr [;)] Men det ble bare med drømmen... *snufs*

Åå.. kem er Oslos kuleste fyr? Er det landstreff-internt?

Eller... Hmmm ved nærmere ettertanke... Din sønn kanskje[:D]

hihii

Kom bare på når kattekvinna og lillebebis  dreiv å sendte tulle-meldinger til deg

[:D][:D][:D]

Ja fy søren den var drøy[:D] Eg berre... Shit, er det SANT? Godt eg fekk svar tilbake rimelig kjapt! Vart skikkelig stressa[:D]

ORIGINAL: Vesten

ORIGINAL: majami

Mens jeg skal tørke spy... Og sitte pal med klamrende, sutrende mini på fanget. Trodde det skulle være bedre i dag og drømte om bytur med Oslos kuleste fyr [;)] Men det ble bare med drømmen... *snufs*

Åå.. kem er Oslos kuleste fyr? Er det landstreff-internt?

Eller... Hmmm ved nærmere ettertanke... Din sønn kanskje[:D]

hihii

Kom bare på når kattekvinna og lillebebis  dreiv å sendte tulle-meldinger til deg

[:D][:D][:D]

Ja fy søren den var drøy[:D] Eg berre... Shit, er det SANT? Godt eg fekk svar tilbake rimelig kjapt! Vart skikkelig stressa[:D]

De turde ikkje dra den lengre, de regna med du ikkje trudde på det.

":skriv at lillebebis er et skikkelig rasshøl..Fnis!fnis!"

var så dårlig vær da jeg sto opp her, så fant ut at husarbeid var fint idag og det trengs før helgen....men nå er jo solen frem og helt nydelig vær[8|] men nå er jeg så godt i gang så nå får jeg bare stå på med hus[;)]

I dag skal jeg på Asperger-møte med mammaen min! (Lillesøstera mi har Asperger) Synes det er så interessent å lære om slikt.
Så William koser seg med besteforeldrene! [:)][:)]

Her skjer det lite. Skal vaske resten av leiligheta, greide bare å ta soverommet i går. Også blir det vel litt Arbeidsrettlesing :/

Haha :) Trenger ikke å ha vært på landstreff for å vite at Oslos kuleste fyr er Kampen-rampen min [;)] Men stusselig med bydate når daten bare spyr...

Hadde egentlig tenkt til og komme meg ut og få handlet hemmeligvenn gave, men orker egentlig ikke ha med meg Angelica i dag..;P
Så da blir det vel og være hjemme:)

Her VAR planen å slappe av fram til ei vogn vi har solgt skulle hentes, for så og stappe snuppa i vogna og tusle en liten tur bl.a. innom butikken, før det er tid for babysvømming...

Vogna ble henta.. Så spydde snuppa, etterfulgt av diare-bleie, igjen fulgt av en ny spyrunde... Ergo gikk både butikkturen og babysvømminga ut.. Og SÅ ringte ho som kjøpte vogna, der funker ikke selene, mangla visst en del iflg butikken ho gikk innom for å spørre om hjelp.. Vi har kjøpt den brukt, men sendte med alt vi hadde.. Så da ringte jeg ho vi kjøpte av (ei venninne av meg..), og de hadde og såvidt de visste sendt med alt - og kunne heller ikke huske at det mangla noen sånn del som butikken påsto....... Så det endte med at dama kom hit igjen med vogna....
Og i tillegg kjenner jeg forkjølelsen komme krypende her og... [:'(]

Såeh - ikke akkurat min dag i dag!

Back
Topp