Planer for dagen/helgen damer?

snuppesnellamamman

mamma med mange interesser :)
Ja hva skal dere i dag og i helgen?

I dag skal jeg fikse beite til hesten sammen med stelillebror og en venninne, de får ta de tunge tingene, så tar jeg resten ;) skal bli godt å ut i regnet en tur ;P i helgen skal vi feire gubbens bursdag, og bare ta ting som det kommer:) snuppa ville være med til hestene, så da blir det vel litt hesteliv tenker jeg :P

I dag skal jeg vaske klesskapet vi monterte i går, og begynne å fylle det. Har bodd her siden august uten klesskap, så det er jaggu på tide å få skap :P Junior har heldigvis hatt klesskap hele tiden.
Når klærne i en kommode som brukes nå, har blitt tømt, så skal jeg begynne å vaske babytøy og legge det på plass
:love017 :love017
Har foreløpig ingen planer for morgendagen.
Søndag kommer ett søskenbarn av sambo for å gjøre ferdig siste rest av kjøkkenet vårt.

I dag skal mamma og pappa ha gutten vår på overnatting, så får vi gjort unna et par småting. Jeg er jo hjemme hele tiden, men noe til må mannen være med på også. I morra skal vi på bursdagsfeiring til svigermor som fyller 60 år. Det skal være middag og kaker der. Og søndag skal vi ha besøk av min svoger med familie siden de er oppover pga bursdagen. Greit at det skjer litt, i forhold til min hverdag, så går nok denne helga unna fort :)

Fortsette på babyrommet idag mens lillemor er hos svigers :-) så skal vi i kongeparken på søndag;-) fikk slike gratis billetter og grilling å sånn fra conoco Philips :-)

Vi skal på handel å kjøpe en del av det vi mangler til å få ferdig rommet. Så skal vi fortsette på baby rommet. :)
Har meldt stygt vær så er bare å holde seg inne :)

Skal bare slappe av i helga! :)

Har eksamen på tirsdag, så det blir vel mest lesing denne helga. Skal få skvisa inn litt hagearbeid, bursdagen til mamma, og åpen gård i stallen i tillegg :p Men mest lesing da ;)

I går slappet jeg av :) I dag skal jeg og sambo på tapas aften med fagforningen som er 10 år :) snuppa er på helgesamvær hos pappaen sin og kommer hjem i morgen... :) Vi skal også på fotmassasje når han er ferdig på jobb så det gleder jeg meg til.. Så da blir det både fotmassasje og tapas aften i dag :)

Back
Topp