Planer for dagen, damer?

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Her er det så flott vær, men vi skal i barne bursdag og være inne:(
Får leke litt ute før vi drar så vi får litt frisk luft.
Kjenner jeg klør etter å begynne å klargjøre Hagen litt:)
 
Her må det bakes litt og ryddes til bursdagsselskap i ettermiddag. Skulle gjerne gått en laaaaang tur :) Håper været holder seg til i morgen!
 
Her blir det trilletur i solskinnet idag, og rydding som står på planen. Mannen er syk her, så litt sykepleier må jeg også være ;) Vurderer å begynne på minnerammen til Sam hvis jeg finner inspirasjonen :)
 
Skal ha babyshower for ei veninne seinare i dag, må lage noe cupcakes å wrapsruller :) så tror eg nesten vi må ut på en trilletur i finværet :D
 
Her blir det trilletur i solskinnet idag, og rydding som står på planen. Mannen er syk her, så litt sykepleier må jeg også være ;) Vurderer å begynne på minnerammen til Sam hvis jeg finner inspirasjonen :)
Hva er minneramme? :)
 
Hva er minneramme? :)
En bilderamme/collage med litt minner fra nyfødttiden. Har kjøpt en dyp IKEA ramme 50x50cm, og skal ha sykehusbånd, fødselskort og litt bilder og klær fra de første ukene oppi. En slags variant til fødselstavle eller tallerken med dato/tid og vekt/lengde på :)
 
En bilderamme/collage med litt minner fra nyfødttiden. Har kjøpt en dyp IKEA ramme 50x50cm, og skal ha sykehusbånd, fødselskort og litt bilder og klær fra de første ukene oppi. En slags variant til fødselstavle eller tallerken med dato/tid og vekt/lengde på :)
Å så flott da.
Mine evner til sånt strekker ikke til, så gutta må klare seg uten:)
 
Har vært på boligmesse og trilletur :) nå skal det bare slappes av før Taco i kveld :)
 
Back
Topp