Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du som har bursdag?Her må det bakes litt og ryddes til bursdagsselskap i ettermiddag. Skulle gjerne gått en laaaaang tur Håper været holder seg til i morgen!
Nei, mannenDu som har bursdag?
Aha, ja det er bra dag. Da kommer jeg til å huske bursdagen dinNei, mannen
I følge din profil har vi to bursdag på samme dag
Verdens beste dagAha, ja det er bra dag. Da kommer jeg til å huske bursdagen din
Gratis med gubben.
Hva er minneramme?Her blir det trilletur i solskinnet idag, og rydding som står på planen. Mannen er syk her, så litt sykepleier må jeg også være Vurderer å begynne på minnerammen til Sam hvis jeg finner inspirasjonen
En bilderamme/collage med litt minner fra nyfødttiden. Har kjøpt en dyp IKEA ramme 50x50cm, og skal ha sykehusbånd, fødselskort og litt bilder og klær fra de første ukene oppi. En slags variant til fødselstavle eller tallerken med dato/tid og vekt/lengde påHva er minneramme?
Å så flott da.En bilderamme/collage med litt minner fra nyfødttiden. Har kjøpt en dyp IKEA ramme 50x50cm, og skal ha sykehusbånd, fødselskort og litt bilder og klær fra de første ukene oppi. En slags variant til fødselstavle eller tallerken med dato/tid og vekt/lengde på