Planer for dagen da damer?

Mamalou

Elsker forumet
Hva skal dere?[:)]

Her skal jeg bake appelsinmuffins som jeg skal fryse ned. Skal også vaske klær og vaske så mye av huset som kroppen tillater.

i dag skal jeg på ny kontroll kl 11.00 ny ul kontroll,så blir det ny ctg registering på ops posten!
ellers tipper jeg det blir svært lite etter det! har hvertfall planer om å slappe av[:)] har sovet lite i natt så trenger kansje litt mer søvn ja:)

Her skal hele huset steriliseres[:'(] guttungen fikk øyekatar på tirsdag og begynte dråper i går så nå er han ikke smittsom og da må huset vaskes ned for å unngå at han ikke blir smittet av sitt egent når han kommer hjem fra faren sin[:)]

ska feire litjgutten min some 4 år i dag.
Bli bare me mæ og pappan i dag da, mn ska kos oss me hjemmelaga pizza og litt kake. Resten av feiringa bli i hælga.

mn først ska æ prøvd å få møtt nånn bv damer på tyholttårnet kl 11 i dag. 

Har planer om å se litt tv[:D] Spille litt farmville[;)] Sitte litt på facebook[:D]

Jeg skal brette de siste klærne til baby som jeg fikk vaska opp i går, og omredigere litt i kommoden, og få klærne hennes ned i den. Det meste er der fra før, men så har vi arvet så masse nydelig sånn i siste liten nå, så må "ommøblere" litt etter størrelsene..[:)]

Se om jeg gidder å stryke sengeklærne.

Så skal jeg lage fiskesuppe til middag.

Og senere i dag tar vi oss en tur på besøk til foreldrene mine, og får lånt oss en trillekoffert. Så kjekt å slippe bag, må rote så ille for å finne det man skal ha i en bag...[:)]

Æ ska først en liten tur på arbeid, 10-40 te 13.15. Så ska æ kløpp håret klokka to, det ska bli så godt. I kveld ska æ på håndballavslutning. Det e for hele håndballavdelinga vårres, å da kjæm Stage Dolls for å spæll. Tru det bli bra ja[:)]

Har sovet til nå,å kunne godt ha sovet noen timer til=) men skal til jormor kl 12.00 så da var d på tide å stå opp. Ellers så skal jeg bare rydde litt i stua å vente på at mann å barn kommer hjem,blir veldig fort rastløs av å gå hjemme.

har ikke planer om en ting..........kansje bake hmmmmmmmmmmmm får se,må bake noen sjokoladekaker til fødsel og 8 års dagen te jenta mi..............så hive æ det bare i frysern,men alle spisser opp sjokokaa fort så må kansje jærra det no når æ e alein[:D]

Skal nok bare være hjemme. Hatt mye vondt i natt så er bare sliten idag. Kællen skal bort så blir bare meg.

skal på kontroll kl 12[:)] så vil jeg bake sjokoladekake i ettermiddag, kjøre gutten på fotballtrening..så vet jeg ikke annet enn å ta husarbeid i kveld[8D] (tror jeg rydder/vasker konstant nå! )

ORIGINAL: Lm81*Høygravid*

skal på kontroll kl 12[:)] så vil jeg bake sjokoladekake i ettermiddag, kjøre gutten på fotballtrening..så vet jeg ikke annet enn å ta husarbeid i kveld[8D] (tror jeg rydder/vasker konstant nå! )

ja men ingen ting hjelper,synes at det blir støvete med det samme jeg.....tror jenta får stå over håndballtreninga i dag får se når sambo er hjemme at han kjører oss,får vell start å gjøre no hjemme nå jeg at jeg kan slappe av senere

hei sann

Har vært hos fysio idag. Bekkenet er stabilt men omerådene rundt er veldig betente.
å er de det for det merke jeg jo ikke når hun trykker i korsryggen og det stråler ned i ankelen[:D]
fy flate så vondt men gud så godt det hjelper.

Nå skal jeg sløve før jeg skal gakke meg til bussen også møte en vennine i byen og spise middag

Jeg skal prøve å sette sammen en vedstabler tenker jeg...og ellers bare slappe av. Er så lite jeg får gjort her når vi ikke har kjøkkenet helt klart osv - begynner å bli litt sprø allerede, etter bare 2 dager......

vimsemams: fiskesuppe hørtes veldig godt ut [:D]

Ååå,nå fikk jeg og lyst på fiskesuppe!! Hmm... kanskje jeg må endre middagsplanene mine! Hadde egentlig tenkt å lage pasta carbonara. Er jo godt det og [:)]

Ellers skal jeg brette barneklær som er nyvaska og kanskje bake en sjokoladekake. Lurer på om jeg greier å fryse den eller om jeg kommer til å spise hele kaka selv! [8|]

Har vært hos legen på kontroll idag.
Holder på med vasking av klær. Så har jeg planer om å vaske noen gulv og vaske soverommene. Får se hva jeg orker, ryggen verker.
I kveld kommer mannen min hjem, så da skal vi bare kose oss [:)]

ORIGINAL: jcma

har nett vert hos jm.
og har tenkt og føde i løpet av dagen,hadde eg håpt[8D]

kansje den plopper ut da...........

har baka muffins..........se om æ baker boller og annest senere
[:D]har bare en laang liste å bake unna
til fødsel og bursdag[&o]

Interessant å lese hva dere som er i permisjon eller sykemeldte gjør om dagen. Selv er det to uker igjen til jeg begynner min permisjon. Men har likevel fri i dag, da. Har tenkt å gå og svømme nå, og så hente lillegullet i bhg... Ser det er mange som beg. å bli lei her inne. Jeg prøver heller å nyte det maksimalt. Vet ikke om det blir flere på oss, så det kan være siste gangen jeg går gravid - og det er jo bare helt MAGISK [:)][:)][:)]

Back
Topp