Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi skal se russetoget i tønsberg fordi firmaet til typen har sponsa en russebil og han vil gjerne se det ;) etterpå troor jeg vi skal til mamma og pappa for å grille og kanskje vi skal på tønsberg-messa på kvelden (spørs på været). Tønsbergmessa er sånn type tivoli og stand- messe ting :P
håper bare på strååålende sol så jeg kan ha på meg den kjolen jeg har lyst til ;)
Vi skal ned til byen å se barnetoget også møte pappa å gå på kafe (hvis vi finner plass). Sener skal vi prøve å få med russetoget, hvis ikke middagen til Lucas er akkurat da. På kvelden har vi planer om å grille, men er spådd regn så får se. Ellers skal vi nok tusle i byen å se på folket og kose oss
Vi skal først se på tante ungene mine gå i barnetog,så er d frokost hos svigers og lunch hos mormor og morfar. Hvis været er fint gjerne vi ser folketoget også:)
Hva skal dere da?
Vi skal gå i tog sammen med skolegutten vår :) Så er vi på skolen hans å spiser pølser is osv. Så blir det vel å gå hjem å ta livet med ro. Skal visst bli regn. Pappa`n min skulle være med i år, men han dro plutselig til Tyskland i dag for å hente seg campingbil så han kommer ikke. Men vi klarer vel å gå i tog vi :)