Planer for 17 mai

*Pompi*

Betatt av forumet
Lurer på hva dere skal 17 mai jeg?emoticon

Vi skal se russetoget i tønsberg fordi firmaet til typen har sponsa en russebil og han vil gjerne se det ;) etterpå troor jeg vi skal til mamma og pappa for å grille og kanskje vi skal på tønsberg-messa på kvelden (spørs på været). Tønsbergmessa er sånn type tivoli og stand- messe ting :P

håper bare på strååålende sol så jeg kan ha på meg den kjolen jeg har lyst til ;)

Vi skal se på min lillesøster gå i barnetog, også skal vi over til byen og se på "storetoget" og spise middag på resturant med familien :)

Hva skal du da pompi? 

Vi skal ned til byen å se barnetoget også møte pappa å gå på kafe (hvis vi finner plass). Sener skal vi prøve å få med russetoget, hvis ikke middagen til Lucas er akkurat da. På kvelden har vi planer om å grille, men er spådd regn så får se. Ellers skal vi nok tusle i byen å se på folket og kose ossemoticon

Vi skal først se på tante ungene mine gå i barnetog,så er d frokost hos svigers og lunch hos mormor og morfar. Hvis været er fint gjerne vi ser folketoget også:)
Hva skal dere da?

Vi skal gå i tog sammen med skolegutten vår :) Så er vi på skolen hans å spiser pølser is osv. Så blir det vel å gå hjem å ta livet med ro. Skal visst bli regn. Pappa`n min skulle være med i år, men han dro plutselig til Tyskland i dag for å hente seg campingbilemoticon så han kommer ikke. Men vi klarer vel å gå i tog vi :)

Den skal feires her i ESPANA!!! Blir artig , skal se på 17 mai tog med Russ og det hele hehe.. OG norsk kor og orkester :-)

Pixiee skrev:
Den skal feires her i ESPANA!!! Blir artig , skal se på 17 mai tog med Russ og det hele hehe.. OG norsk kor og orkester :-)

Nå sku det vært en *liker*knapp heremoticon

Vi rømmer byen og drar til svigers på Tjøme.Skikkelig koselig,med tog,korpsmusikk og grilling:)

Vimse litt rundt i byen, se borgertoget..
Så ta med familien min hjem hit hvor vi skal grille og
kose oss :)

Vi skal gå i barnetoget. Så blir det formiddagskaffe i idrettshallen, hjem å spise middag så i idrettshallen for å se underholdning. Og sipse mer kakeemoticon

Back
Topp