Planer for 17 mai

Fru+2

Forumet er livet
Har dere noen planer for 17 mai?

Her blir det baretog i Blaker for førstegang blir spennede.
Så skal vi ha lusj med mammaen til K her.
Før vi skal møte brodern med fam ute på jesheim der vi skal kose oss med koldtbord.

Her er tradisjon at vi først går i toget. Så treffer vi kjente der toget ender, bruker å være både tale og musikk. Så litt senere så er det pølse fest hos mine foreldre. [:)]

Vi tar det litt etter Augusts humør og form... og nå som Johanna ikke er i slaget så kanskje vi må trappe ytterligere ned på aktivitetene. Planen hittil er barnetog, og så hjem og tisse, spise en is, roe ned litt. Drar kanskje til Sæbø (der bor ene søsteren til G) - vi har dratt dit noen søttendemaier for å se toget der, og så må vi vel få i oss noe mat før vi reiser inn i bygda (der G kommer fra og vi skal bygge hus) - der er det arrangement på ettermiddagen med kaker, pølser, hesteskokasting, sekkeløp, etc. Greit sted å avslutte, masse kjentfolk, rom for å slenge bena på en stol og slappe av, hyggelig og avslappet altså.. og når det nærmer seg leggetid for barna drar vi hjem, hiver av oss bunader, sukker lettet ut og slenger en pizza i ovnen før vi slenger oss på sofaen! [:D]

Maja skal gå i tog, og toget går ned til barneskolen her. Så da er vi nok der litt med sekkeløp, is, pølse osv. Og så skal vi spise lunsj/middag med noen naboer etterpå. Og så blir det vel en rolig kveld. jeg skal jo jobbe den 18.mai, så det blir ikke noe party her. Men sikkert en koselig dag!

Vi starter med å gå i tog med bhg og så blir det de tradisjonelle pølsene hos mor
med resten av den gale familien [:D]
Så tar vi turen over veien til idrettsplassen der det er leker, kafeteria, is, mas og kjas
med kjente, og ukjente, mer is... før vi tar turen hjem til noen....mamma tror jeg det blir i år [;)]
Der griller vi hvis været tillater det.... og enda mere is [;)][:D]
Og så er det utrolig deilig å komme hjem før det blir for seint å hive av seg finklærne [;)]
Skal ikke på jobb den 18., så det er deilig. Men jeg skal på jobbintervju, og det er det værste
jeg vett [:'(] Iallefall når jeg føler det er unødvendig.... Men men. Ikke meg som bestemmer..

Her blir det å gå i tog, så trø en pølse og en is i trynet, så jobb..

Vi skal gå i barnetoget der hvor barnehagen til Solveig skal gå. Så skal vi være på skolen i nærheten her! Regner med at vi treffer på en kollega av mannen med familie! Vi har invitert ei venninne med mann og barn på grilling![:D]

Back
Topp