Planer 17.mai?

MissAugust

Gift med forumet
Vi skal gå i tog m Maries faddere og deres datter, så blir d tradisjonell markering på skolen før vi drar hjem til oss å griller. Så vi håper på sol og finvær

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her aner vi ikke foreløbig... Vi har pleid å feire med kameratgjengen til sambo hvert år, men de var ikke sikre på hvordan det ble i år... Vi har flytta nærme en barneskole så tenker vi kanskje blir her og se på barnetoget osv :)

Her går hele dagen i styr og stell..

Vi er 15 foreldre som står for arrangeringen av årets 17. maifeiring på skolen, pynting, mat, leker, premier, rydding og vasking...

Reiser til bergen med bil 16 mai og skal feire 17mai i Bergen med oldemoren til emilie som ikke har fått se emilie ennå.

Reiser til bergen med bil 16 mai og skal feire 17mai i Bergen med oldemoren til emilie som ikke har fått se emilie ennå.

Så koselig da :)
Fint i Bergen, håper jeg kommer meg dit i år også.

Gubben skal gå i tog m gyda. Jeg og trym skal kose oss med å se på. Så blir det middag m venner og jeg skal bake.

Hva slags kake er liksom typisk/vanlig 17.mai kake?!

Hva som helst, bare lag et norskt flagg på toppen :P

Vet ikke helt hva vi skal. Men mamma kommer på besøk så kanskje vi skal dra til slottet å vinke til kongen ;)

Vet ikke. Blir jo opplegg med skolen, men ellers vet jeg ikke. Pleier alltid å feire hjemme men siden Tobias går på skole nå kan vi ikke det..

Åå, faktisk tent å prøve pavlova-aldri lagd før..:/

Ser kjempegodt ut, og ha masse deilig bær på toppen:)

tror det blir lagd røde, hvite og blå muffins her. Mulig farfaren til ungene kommer fra tr.heim og da er det jo kjekt å kunne varte opp litt. eksen kommer hit å lager middag til oss alle når vi er ferdige å rydde på skolen.

Her er det fullt opplegg fra morgen til kveld. Storebror spiller i korps. ;)

Her er det fullt opplegg fra morgen til kveld. Storebror spiller i korps. ;)

Blir det her etterhvert også, begge de to store starter til høsten med kornett :) Begge inspirert av svogeren min som spiller i Eikanger Bjørsvik (korpsfiksert). Og begge gråt sine tapre tårer da de fant ut Eikanger Bjørsvik bare kom på 2. plass i EM i helgen..

Skrik ut om dere har noen gode 17 mai kaker! :)

Back
Topp