Planene fremover

twinanne

Forumet er livet
Har falt litt av lasset, men er det mange som skal starte opp etter feriestengt på klinikkene.

Rams dere opp, er jo endel nye her også så jeg har nok ikke helt oversikt, ok tråden til Bobbo om dere som er under prøving er jo kjempefin og stemmer som regel, men ettersom det er noen nye så lurer jeg på hva som står påtapeten fremover med dere alle sammen.

Som endel av dere hvet så har jeg en IVF gutt, og jeg planlegger ikke nytt forsøk med det første pga at jeg ikke for søseforsøk pga alderen min og da må det bli privat.
Men skal prøve oss på den gode gamle metoden så for vi se hva det blir til.
Ufoklarlig infertilitet på oss for de som ikke hvet noe om meg.

Ønsker deg kjempe masse til og håper det sitter en spire hos deg raskt [:D] da blir det 2 tette og en badehette, hehe [:D] 

Bra initiativ Twinanne, jeg er ikke veldig flink til å være altiv her men titter innom i ny og ne.

Jeg har en liten gutt som ble til etter inseminasjonsforsøk og planlegger vel å prøve igjen i løpet av 2010. [:)]

ORIGINAL: fano

Ønsker deg kjempe masse til og håper det sitter en spire hos deg raskt [:D] da blir det 2 tette og en badehette, hehe [:D] 

eh....jeg tror jeg har blitt litt blond jeg[8D]

Vi skal igang med nytt forsøk i midten av august, hvis tanta er presis, noe den sjelden er... [8D][:)] Ikke lenge til i alle fall! Håper det klaffer for dere plutselig, Twinanne, slik at den skjønne gutten deres får en søster eller bror! Fortsatt god sommer! [:)]

Vi skal igang med icsi/tesa forsøk hos Hausken i august/september. Ca 2 uker til jeg begynner på spray. Gikk privat for jeg er for UNG.. til å få offentlig. Ikke nok med at "problemet" ligger hos mannen min, men det ble et "problem" at jeg ikke er fylt 23 år enda.. For siden det ikke er noe med meg så får vi det ikke offentlig før jeg er 23. Jeg er kjempespendt på om vi lykkes eller ei, vi kan ikke på noen måte klare dette på egenhånd, så jeg håper jo at spira sitter støpt hos meg i 9 mnd! :)

Så flott tråd du har startet twinanne[:)]

Vi er i prossessen med vårt første IVF forsøk ved Porsgrunn klinikken. Jeg er inne i min 2 uke med spray, starter på sprøyter 29 juli, og skal på kontroll da 8/8.

Så dette er en spennende tid.[:D]

Kjempefin tråd dette her! Lurer også på hvordan statusen til alle er for tiden. Har merket at det er blitt mer rolig her nå som klinikkene er stengt. Jeg ruger for harde livet her; har bare en måned igjen til lillegutt kommer! Men merker at tankene allerede går til fryseeggene vi har og har begynt å tenke litt på når vi skal få bruke dem[8D] Hehe! Men selvsagt må vi se hvordan det går med førstemann her og nyyyyte tiden med ham[:)] 

Ønsker dere lykke til alle sammen nå fremover! Skal bli spennende å følge deg spesielt Ivara siden jeg har truffet deg. Håper og krysser fingrene masse for deg!

Vi er henvist til IVF behandlin på Ullevål, ble henvist i slutten av juni så regner ikke med å høre noe før til høsten. I mellomtider har vi bestemt oss for å prøve soneterapi og akupunktur, så blir spennede og se hvordan det virker. De finner ingen årsak til barneløshet hverken hos meg eller samboeren min, men soneterapauten sa at ettersom jeg går mye med vondt i nakke/hode/rygg så kan det være at kroppen har nok med å "bekjempe" betennelser. Så hun skal prøve å ordne "alt!..

Vi skal ha fryseforsøk hos Hausken etter sommeren.. Blir vel i slutten av august eller begynnelsen av april. Alt etter når tr har planer om å dukke opp...

Jeg starter rett på Menopur på mensdag 2 eller 3 i slutten av august, deretter kontroll etter 4 dager. Har nå gått til Aleris, da 3 forsøk i det offentlige ikke klaffet[:(]

Er ved godt mot og håper 2010 er året som gjelder for oss[:)] Har ikke bestemt oss for om vi går for pakke med 3 forsøk eller om vi skal ta 1 i første omgang..

Vi venter på time til forsamtale[:)] Vurderer å ta min siste doble kur med pergo i august eller september. Men det passer egentlig litt dårlig å bli gravid med det første, siden jeg har fått et årsvikariat som begynner i august. Hadde vært perfekt med en sommerbaby[;)] Krysser alt jeg har for at du blir gravid av deg selv Twinanne, og at spira sitter om ikke så lenge[:D]

hei[;)]så koselig at det har begynt og tenke på en til, håper dere klarer det selv[;)]vi skal ha fryseforsøk i oktober[;)]håper da at spiren vil sitte, hvis ikke så hopper vi på en runde til, gir oss ikke så lett[;)]

Håper inderlig at dere klarer det selv denne gangen ja[:)][:)][:)] Her er vi fortsatt i vente modus... Jeg venter på svar på noen blodprøver for å se om jeg er klar for prøverør... Får vel vite mer til høsten når de åpner igjen[:)] Så håper vi på en time til forsamtale fortere enn fy etter det[:)][:)][:)] (Frister ikke så å kjøre flere timer til sykehuset på vinteren)....

Meg skal slutte på p.pilla 2 agust får da tr rundt 6 agust begynner på sprøyte rundt 12 august og skal gå på den til og med 17 ca og så blir det jo sjekk av egg og slikt og mulig uttak i uke 34 vis ikke klinikken sier noe annet når æ ska snakke med de når tr kommer[:D]

Venter på TR i disse dager, for å så begynne på spray på dag 21. TR er selvfølgelig er forsinket den ene gangen hun er ønsket. Så blir det vel første forsøk hos Aleris en gang i starten av September. Ringer inn når de åpner igjen, med dato jeg begynnte på spray.

*Krysser fingrer for oss alle sammen*

Som du vet har vi 5 icsi og ett fryseforsøk bak oss. [:(]
Så nå håper vi sååå innderlig at dette blir vårt siste forsøk. Skal inn til samtale med Aleris den 20.aug.
Snakke litt om hva som skal gjøres videre for at det skal bli full klaff denne gangen.

Lykke til med prøvingen, håper dere virkelig får det til på egenhånd. [:)][:)][:)]

hei..

jeg skal til kontroll 18 august, etter lap opperasjon, blir vel snakk om prøverørs da tror jeg, ellers var jeg ferdig i går med siste tab av denne mnd's pergokur, håper det klaffer denne gang med kuren..
venter i spenning på alt som skjer fremover[:D]
Skal ringe litt rundt til akkupunktører på i løpet av uke og snakke litt med dem, er litt mye spm rundt det, vil prøve alt mulig før prøverør[;)]

Back
Topp