Planen idag

Nekinna2402

Gift med forumet
Julimammaer 2016
Hva er planen for dagen? Noe spennende på agendaen?

Jeg ligger og får ikke sove igjen.. Sovner sikkert når alle de andre begynner å våkne til :p
Her er planen foreløpig at sambo vil ut å se på biler.. Frister lite så han skal slippe oss av på IKEA så snuppa og jeg får shoppe litt i mitt tempo :p (les; sneglefart) så er det ut å finne gave til tanta mi og frisør til sambo regner jeg med, for så en rolig kveld hjemme :)
 
Ingen store planer. Svigermor skal feire bursdagen sin il dagen, men jeg vil bare bli hjemme. Orker ikke mye folk om dagen, er på gråten hele tiden. Så mannen får ta med seg frøkna evt
 
Mannen skal i utsrikningslag så her må jeg prøve å aktivisere junior hele dagen! Ikke lett når formen er så dårlig. I morgen blir det badeland hvertfall.
 
Planen er å ha det greiest mulig med snuppa, hjemme og evt litt utenfor huset:) sitte lite på tlf, finne på noe til middag. Kanskje bake en kake.
 
Ligger i senga i håp om å bli frisk.

Mannen og frøkna er på vei i svømmehallen og på biblioteket. En rolig dag på meg...

IKEA skulle vi også vært på.
 
I dag har jeg ingen planer. Skal rydde bittelitt kanskje. Er godt med dager hvor det ikke skal skje noe.
 
Eg e aleine med småtrollene, så må aktivisere de.. Vi skal reise på butikken og handle etter minstemann har hatt kvilen sin ellers sovne han i bilen og d blir sur unge resten av dagen :p
Det blåser så mye at det e ikkje kjekt å være ute heller.. Hmm.. Kanskje fingermale litt :)
 
Jeg og ungene skal besøke mamma. Mannen flyr overalt for tiden for å få unna diverse prosjekter når han får sjansen. Han stresser litt pga babyen.
Ellers handle mat. Hente noen pakker. Burde vært på garn butikken. Så rydde og vaske stellekommoden og legge på plass babytøy :)
 
Skal også på ikea I dag ;)
Først skal vi bassenget som vi pleier på lørdager, også skal vi levere tuppa hos min mor (for første gang siden romjulen, anstrengt forhold) så skal vi alene på ikea, og i morgen skaø jeg sove til jeg våkner selv :D
 
Ja, og det regner! Så tenker jeg blir inne og leser ... og titter ut av vinduet, vi har ganske fin utsikt. Må nesten spise den oksesteken vi har hatt intensjon om å lage hele uka :p så middagsplanen er i boks, da.
 
Ble loppis og så bursdag til svigerfar idag.
 
Haha oppsummerer dagen likegodt. Gikk ikke helt etter planen, sov en lur, vi så alt for mye på barne-tv, bare vært ute en liten tur, spiste nesten opp kaka jeg bakte, pølser og spaghetti til middag. Fikk ikke badet. I morgen skal vi reise til mamma, så da skjer det i hvert fall noe:p
 
Her har vi støvsugd og vasket gulv, vært ute å lekt i regnet, bakt boller og kanelsnurrer, hatt hjemmelaget fiskegrateng til middag og nå ligger jeg død ut på sofaen mens guttungen og sambo leker før vi skal ta kveldsstell :) må si jeg er fornøyd med dagen :)
 
I dag våknet jeg opp nesten uthvilt, for jeg har fått sove flere timer i strekk i natt. Så jeg ble med mannen min for å se på en bruktbil. Vi endte opp med å kjøpe den, så da svippet vi innom et vennepar på veien hjem så de kunne se bilen (mannen min og kompisene hans synes tydeligvis sånt er stas). Nå er jeg hjemme igjen og er ganske sliten. Ingen planer for kvelden. Mannen min ville kanskje kjøre seg en tur i den nye bilen. Selv vurderer jeg å sjekke ut den jordmor-serien på NRK nett-TV, som noen her anbefalte. Eller sove. Skikkelig slappfisk. :)
 
Ligge på sofaen, kanskje sortere litt babyklær..men tror ikke jeg orker..
 
Dr phil på tv og selvpleie for meg som har bihulebetennelse og pleie for min forkjølede mann. :p
 
Back
Topp