Planar for helga??

*Svartengel*

Forumet er livet
VIP
 Her er planen: Sofa seng sofa sofa laga litt mat, gå tur seng seng tv tv internett[8D]

Høres ut som min plan det [;)] Eller skal på kino idag med kjæresten min og tanteungen min, Istid 3 :D

ORIGINAL: AnTho

Høres ut som min plan det [;)] Eller skal på kino idag med kjæresten min og tanteungen min, Istid 3 :D

Den skal eg sjå i Bergen, når eg har flyttet tilbake[:)]

Vi kjøre på ferie i mårra men nånn vænnepar [;)]
Ska campe i Piteå i Sværge ei uka [:D]
Glede mæ t å kom mæ litt bort [:)]
Nånn andre som har vært på ferie eller som som ska på ferie?

Omtrent det samme som deg! [:(] Skulle egentlig vært i familieselskap idag, sånn type en gang i året-selskap, men jeg er så dårlig. Måtte sende mann og barn alene. To timer unna! Hadde skikkelig lyst og er egentlig ganske deppa nå. Og for å fore oppunder det har jeg sett(GRÅTT) meg gjennom USAs svar på unge mødre (blant annet et par som adopterer bort barnet sitt.....HULK) og spiser ballerina-kjeks til middag!! Hahaha =) Må jo bare le av hvor patetisk jeg er, men er ikke noe gøy å være lenka til sofaen heller! Men gleder meg veldig til en hel natts søvn og til å sove leeeeeeeeeenge i morgen! [:D]

Jeg skal i utdrikningslag i morgen - blir gøy det[:)] og så bare slappe av resten av helga!!!![:D]

Jeg reiser over til svigers, der mann og barn er, og blir til søndag.

Gleder meg VILT til å se de igjen!!!

Hmm, i morgen kommer kanskje pappa en sving innom på middag, ellers ingen planer. Søndag heller ikkeno. LItt godt, har vært på farten nå hele ferien, så huset ser virkelig ikke ut. Støvsuget, ryddet og vasket 3 soverom og bad i dag, stue og kjøkken står for tur i morgen. [:D]

Jobb i morgen!! Er alene hjemme- altså, gubben er bortreist på jobb, så kvelden går nok til tv og pc :-)

vaske klær en haug.vaske bad å prøve å få lit orden ikke mye e har orka om dagen..hehe..å så se om e ikk finner på noe med ho lille tulla:)å på stranda vist finnt vær

Vaske hus og klær, gå tur med hunden, aktivisere jenta mi (hun liker veldig godt å hjelpe til med å vaske, så hun skal få en egen klut å gjøre reint med- viktig å læres opp tidlig til husarbeid[:D][:)][8D]) se tv og forhåpentlig slappe av litt på kvelden!!!!!

Her er det slottsfjellfestival hele helga. Litt kjipt vær i dag, men de to første dagene har vært super bra! [:D]

Back
Topp