Plan for uka

Julie H

Forelsket i forumet
Hvilken plan har dere for neste uke, jenter?:)

Selv har jeg gått mer enn vanlig uka her, men har likevel sannsynligvis gått opp.. 
Sannsynligvis på grunn av at jeg har vært lite flink til å holde meg unna godteri, og at vi spiste biff sent i går kveld.

Så.. Hva er planen deres for uka?:)
 
Min plan er å trene minimum tre ganger. Håper å starte på 30ds, men tror faktisk ikke jeg gidder før vi er to og storejenta er i barnehagen igjen. Sånn ellers er huset tømt for alt som er av godsaker, så det blir litt sunnere i matveien. Om det blir bart på veiene, blir det nok litt trilling:)
 
Jeg skal fortsette med 30 ds, er på dag 6 i dag. Så skal jeg få jogga et par ganger i tillegg. Har gått opp en halv kg siden forrige veiing, men håper det er pga styrketreninga.. Skal måle med målebånd når jeg starter på level 2 på 30 ds, på lørdag, så får se om det er noen endring der. Ellers fortsetter jeg som før i matveien. Kanskje spise litt mer knekkebrød i steden for vanlig brød.
 
Denne uka skal jeg begynne og trene igjen:) starter på 3 dager, så får jeg heller ta som bonus om det blir 4 denne uka:p spise regelmessig, ofte og lite:)
 
Jeg skal trene 2 (kanskje 3) ganger..
Og prøve å få over 7 poeng per dag på kostholds-planen på vektklubben!!!

Og ingen godis, lite Pepsi Max, og mye sunt å spise 
 
Skal trene 3 ganger denne uken. Akkurat ferdig med en økt nå. Fortsette å holde meg unna godis og brus (litt er lov i helgen).
 
Har fast trenetid etter barna er lagt. Planen er hver hverdag, men har jeg en veldig lang økt en dag, så gjør det ingenting om det blir fire dager. Fri lørdag og søndag, med mindre jeg har veldig lyst. Planlegger å innføre mer styrke når vekta (forhåpentligvis) har kommet seg litt nedover.
 
Back
Topp