Plan for hva dere skal gjøre når permisjonen er over?

Gla jenta

Flørter med forumet
Det er ikke meningen å være så veldig negativ, men har dere en plan for hva dere skal gjøre når permisjonen er over? Hverdagen kommer tilbake til oss alle en dag.......
 
Jobbe[:(][:(][:(]
 
Jeg skal mest sansynlig begynne på skolen jeg da.. skal planlegge litt når barnet kommer også får vi se hva det blir til.. hva vil du gjøre da?[:D]
 
Etter at jobben jeg hadde gikk konk rett før perm slutt,så kom jeg ikke ut i jobb igjen... Var gravid med nr 2 da,så ingen ville ansette.(ikke prøvde jeg veldig mye heller)
Nå er vi på planlegging med nr 3,og minsten her er 13mnd!
Hadde fått innvilga her hjemme å få gå hjemme med han til fylte 3 år,men nå blir det nok til nr 3 er 3 år...litt økonomisk trangt er det,men er utrolig moro å få med seg så mye i småbarnstadiet![:D]
 
hei igjen !

Skjønner det med at jobben gikk konk har selv opplevd det å det er så vanskelig. Men en ting jeg tenkte på du har tenkt til å være hjemme til barnet blir tre! event det siste dere planlegger! å du sier dere har det litt økonomisk trangt ! hva mener du med det.. har selv lyst til det men kan ikke se at det kan gå . hva har dere event av utgifter osv.. vet at det bare er prioriteringer men kanskje godt å hvite at det er noen som klarer det (som dere)

klem
 
Tja..ikke sikker på helt alt vi har ut/inn!
Som regel kællen som tar seg av det...Akkurat nå så har vi 7mnd med luksus nesten da!
Har dobbel kontnatstøtte til eldste fyller 3,det utgjør ca.9200 pr mnd!
Og det er jo mer enn det ville vært igjen om jeg var i jobb,og unga var i barnehage...
Utgifter vi har inntil videre er vel rundt 14000,ikke helt sikker,men dette beløpet blir nok betydelig høyere når vi får bil![8|]
Som etter planen kommer til sommer'n,ikke sikker på åssen det blir da...
Mannen min driver eget firma,så vet ikke hva han tar i lønn derfra...(er ikke et firma so mer veldig rikt.) Men vi greier oss da![:D]
Det blir jo det man gjør det til,og jeg stortrives med at vi har valgt det på denne måten!
 
JA det skjønner jeg at du stor trives med det.. men vi har nok mere utgifter en det er jeg redd! Jeg har nemlig en bilglad mann så vi sitter med tre biler(en veteran) stort hus oxo. Men men sånn er det. Jeg er veldig heldig jeg nå da.. siden jeg jober i en jobb med fastlønn og provisjon klarte jeg og opparbeide meg siste lønn med utbetalt 19.000.- (er sykemeldt nå pga kvalme og slikt) så er jeg heldig å får dette utbetalt av trygdeverket.. å det får jeg jo mest sansynlig når jeg går i permisjon oxo .. (flaks med den) så jeg vet ikke hva det blir til .. hadde det vert opp til meg å ikke de pengene vi trengte så hadde jeg nok vert hjemme!. mannen min tjener ca 20.000 utbetalt.. så vi er jo egentlig ikke fattige .. tror vi må senke litt på krava !

takk for raskt svar da !

ps. hvor bor dere (i vestfold)
 
He,he..ikke så greit kanskje å senke krava når dere lever sånn![;)]
Tipper nok dere da har ca 10.000 mer utbetalt pr mnd enn det vi har...
Kan jeg spørre hva dere sitter igjen med ca,etter alle faste utgifter!?
Tenker nå litt på da,ang det å få nr 3...i og med at vi ikke har topp økonomi.
Men vi får jo den engangsstønaden da,tenker på å sette den inn på sperra konto og ha et fast trekk til vår konto i 12mnd! Der kan jo hjelpe en del det og...
Vi får se...
Hva slags jobb har du?(fastlønn m/provisjon-det høres jo lønnsomt ut)
Hvor langt på vei er du i svangerskapet?

Vi bor forresten i Østfold...Rygge! Dere da!?(Vestfold,hvor?)
 
Hmmm nå må jeg tenke.. vi trekker 13.000 i lån i mnd pluss at vi setter 8000 på regningskonto vær mnd.. å det klarer vi fint.. resten går til mat og hygge egentlig.. pluss at vi sparer 1000.- vær i mnd.. Så vi lever godt altså.. så da har vi vel etter alt det der så ligger vi på ca 16.000 som vi egentlig bare gjør alt mulig annet for.. Hm når jeg ser på det tallet skulle enn ikke tro at jeg var bekymret !! herregud jeg må skjerpe meg......skammer meg folk som hard et værre en meg..

Jeg jobber som funracer (til veldedige formål) Lønnsomt er en ting men det er et hardt yrke å må hele tiden stå på viss man vil ha resultater.. Jeg er i uke 22.. så det er et stykke igjen kan du si..

bor i vestfold larvik
 
Du er jo over halvveis da![;)]
Er det første barnet?
He,he...så dere bor i Larvik...[;)]
Bodde der i 3mnd for 4 år siden(på sommer'n).
Ble liksom litt langt fra familie så v flytta tilbake på denna sia vi...
Hadde jo vært artig å bli bedre kjent da...Har du MSN?
 
Planen er å jobbe, men som du/dere kanskje har sett så har jeg ingen til å passe gutten min [&:]
 
Har ikke jobb, har studert dette året, men etter "mammapermisjonen" min så blir det vel å finne seg noe å putle på med.. En jobb må man jo ha om man skal leve [;)]
 
Back
Topp