Plan for dagen i dag da jenter??

Påatt

Elsker forumet
Jeg har fri fra jobb i dag så har en hel dag jeg skal fylle med nødvendigheter [:-]

Sitter fortsatt i sofaen og slapper av da, men må vel starte dagen snart... [8|]
*prøver å finne arbeidslyst* hehe

Planen min er å leite fram dunposen etter storebror og få vasket denne. Finne fram babydynene og kanskje også sette på en maskin med babysengklær.
Se over babyklærne om det er noe vi mangler av nødvendligheter (strømpebukser ol), for så å dra å kjøpe det.

Gå over stellekremene og se om ALLE har gått ut på dato og nye må kjøpes inn... [>:]

Vaske noen maskiner med vanlige klær må også til... vaskerommet er fuldt som vanlig... Så burde vel egentlig kommet meg i gang... [;)]

*sitter her fortsatt da* [;)]
*frykter litt denne dagen kommer til å løpe fra meg som alle de andre... *

Neeeeei,få unna litt kleesvask,holde ut med et stk brått grinete unge(hmm)
såååååå nyte været,haha [:D]

Her har jeg vasken en maskin med klær. gått tur med hunden i det fine været. Nå sitter jeg her med en kopp te. etterpå skal jeg rydde kjøkkenet og henge opp klær og brette noen. Så lage middag til min kjære. Så skal jeg slappe av mye i dag. [:D]

Sitter å hører på at snekkern bråker..bahh[&:]

Vært å levert 2 stk katter til kastrering, så skal vel hente de etterhvert, gå tur med hunden, strikke og ellers ikke så veldig mye. Eller jo[:)] skal på svømming seinere i kveld[:)]

Her er det ensuper rolig morgen...!

Får lunsjbesøk nå etterhvert [;)] Helt enkel lunsj i dag, siden formen min er så utrolig dårlig for tiden..! Men men, sånn er det å komme inn i nytt hus å alle ønsker å få sett huset å finne frem hit landet før babyen kommer..! [8D]

Skal skryte litt av min kjære mann å da, når jeg stod opp for 20min siden så stod jeg opp til nyvaska hus.. han har vasket hele huset og klipt neglende på bikkja nå på morgningen uten å ha laga så mye som en lyd..! Snille gode mannen min..

Jeg skal lufte hundene, spise frokost, så skal jeg innom jobben å levere en sykmelding, å det er jo en time kjøretur bare dit.
etter det skal jeg på svangerskapskurs! [;)]

Jeg har vært til JM, så nå skal jeg spise frokost og rydde kjøkkenet straks. Kjøpte pizza som vi skal ha til middag... orker ikke tenke på middag i dag kjenner jeg [:)]
ellers så skal dagen nytes i sola!

Har stått opp og spist frokost etter en relativ ok natts søvn.. Tror jeg må frem med støvsugeren i dag da det har dukket opp noen svææære hybelkaniner rundt forbi i leiligheten. Ellers skal jeg lage pastasalat til min kjære kommer hjem fra jobb, før vi skal handle inn mat for resten av uka. Har funnet ut at det lønner seg i stedet for å måtte handle inn hver dag[;)]

Jeg sitter å drikker en kopp te, har fyra i peisen siden det bare var 15 grader her inne. Brr. Satt på en maskin med klær. Tenkte jeg skulle begynne å pakke sykehusbagen i dag, 5 uker til termin i dag:) Også skal jeg gå meg en tur på apoteket og kjøpe med gaviscon mot halsbrann! Å i kveld skal jeg sitte barnevakt for tantebarna mine på 2 år og 6 mnd :)

Jeg har stått opp, dusja og spist frokost. Også holder jeg på å bli klin gæren av borringen som pågår nesten hele døgnet her *hodepine*. Lurer på om man venner seg til den lyden etterhvert[8|] Jeg har planer om å gå en tur til butikken snart og kjøpe noe middag og kanskje noe jeg kan bake[;)] Halv to skal jeg til jordmor, og det er jo alltid spennende. Håper at babyen fortsatt ligger med hodet ned[:D]

jeg er på jobb - men skal snart hjem [:)] da må jeg rydde og vaske litt - og lage middag til sambo og meg litt senere.

ellers ingen planer, bare slappe av og se på serier i kveld [:)]

Jobbe og tjene penger står på planen for idag... (Som vanlig)

Misunnelig på dere som er hjemme i en slik form at dere kan fikse ting i huset og til babyen...

Er ikke mye energi igjen til sånt etter endt arbeidsdag nei...

Bare et par uker til permisjon nå. Blir deilig å ha litt tid til å fikse ting når man ikke er utslitt etter 10 timer med jobb og reisevei... *syte* [:)]

Jeg har brukt hele formiddagen på effektiv oppgaveskriving. Nå ringte pappa meg og tilbyr meg å låne bilen mens han er på jobb, så da tar jeg i på det og kjører en liten tur til byen[:D] Ha en super dag alle sammen[:D][:D][:D]

Jeg har vært en tur hos legen, og nå sitter jeg bare her.. [&:] Burde vell egentlig gjøre noe fornuftig.. FÅ unna litt klesvask og vaske litt..
Så, er vell bare å komme igang! [;)]

Bare være hjemme,kjæresten er på Elgjakt.Så vi ser ikke mye til han i disse dagene.
Skal gjøre litt husarbeid,klesvask å stuvsuge.Minste jenta mi er hjemme fra bhg i dag,er forkjølet.Så vi koser oss sammen.

må få ræva i gir nart og få gjort noe her snart[8D] skulle ha rydda og støvsugd, vaska klær og vaska gulv,tak og vinduer på barnerommet[:D][:D]

Har satt på ei maskin med klær (må vel henge opp snart), baka grove rundstykker, de var gooode med brunost på
Så skal jeg lage middag til meg og lillegutt, sambo skal på jobb ikveld.
Så er det foreldremøte i barnehagen kl. 8 ikveld (når det er så mye fint på tv`n[:@] Får ta det opp).
Da er vel den dagen over å, tiden flyr syns jeg.

Her var det bare å fyre når jeg stod opp, 15 grader inne her :-/ Har vasket badet og en maskin med klær til nå :-) Sitter akkuratt nå å spiser frokost, ellers skal jeg støvsuge å dusje....så skal jeg på kaffe med en venninne :-D Deretter handle å hjem å lage middag =)=) Å i dag blir det spaghettiform :-D

Begynte å shine kåken, men er snekring på g her, så ingen vits.. Venter til det er ferdig...

-Skal vaske klær, (når saga ikker i bruk lengre -bruker kontakten på badet, så tør ikke sette på maskinen -dåååårlige kurser her [:@][:'(])
-ordne sofatrekkene til påsett igjen [;)] Skal gi dem en sjangse til [:D] Og jeg må være mindre nøye på krøll [8D]
-så skal jeg begynne å skrive huskeliste til fødebaggen [;)][:D] Ikke pakke, bare skrive liste [:)]

Jeg har vært hos jordmor idag..alt var bra, og hun mente at hodet var festet [:D]
Har gått en tur med hunden, og nå skal jeg på babysvømming med tantebarnet og søstra mi før det blir middag sammen med dem [:)]

Back
Topp