Plan fadder

lykkelita*

Forumet er livet
Jeg har vært plan fadder i snart tre år, jeg har et fadderbarn og støtter en barneby... Dette blir ca 500 kr i måneden og jeg har virkelig lyst til å bidra med å gi penger på denne måten. Men jeg er jo bare en student og jeg har liksom ikke all verden i inntekt, nå når TB begynner i barnehage ser jeg rett og slett ikke at jeg hår råd lenger... Men hvordan avslutter man dette? Jeg tenkte å sende mail, men er jo tusen forskjellige mailadresser og jeg aner ikke hvilken jeg skal sende til[:-] Noen andre her som har måttet avsluttet??

Jeg hadde tenkt til å bli plan fadder helt til jeg fant ut hva en som jobber der tjener. Greit ikke alle jobber veldedig men det var litt av en lønning.
Så jeg har heller tenkt til å gi klær og ting til en venninne som har vært i Gambia ett par ganger.
Der kjenner hun en jente som har startet ett barnehjem.
Personlig syntes jeg det er godt att penger og ting kommer direkte til de som jeg gir til ikke alle mellomleddene.
Man kan visst også få fadderbarn der, litt usikker hvordan hun gjør det men jeg skal finne det ut. Når hun gir penger til sine fadderbarn går alt til de

Prøv å ring dem da?

Jeg avslutta et fadderskap i sos barnebyer en gang å da ringte jeg, var veldig greit.

ORIGINAL: solsikke76=0)

Jeg hadde tenkt til å bli plan fadder helt til jeg fant ut hva en som jobber der tjener. Greit ikke alle jobber veldedig men det var litt av en lønning.
Så jeg har heller tenkt til å gi klær og ting til en venninne som har vært i Gambia ett par ganger.
Personlig syntes jeg det er godt att penger og ting kommer direkte til de som jeg gir til ikke alle mellomleddene.
Man kan visst også få fadderbarn der, litt usikker hvordan hun gjør det men jeg skal finne det ut. Når hun gir penger til sine fadderbarn går alt til de

jeg har fadderbarn i Gambia, husker ikke hva de heter akkurat nå.. [8|] men de tjener ikke penger på det og er en liten organisasjon og har lest av ei på NM som var der og så at tingene kom frem[:)]

ORIGINAL: Rebecca85

ORIGINAL: solsikke76=0)

jeg har fadderbarn i Gambia, husker ikke hva de heter akkurat nå.. [8|] men de tjener ikke penger på det og er en liten organisasjon og har lest av ei på NM som var der og så at tingene kom frem[:)]

Sååå utrolig bra. Skal høre med venninna mi så jeg får meg ett fadderbarn der. Er jo så flott når alt kommer dit det skal.

ORIGINAL: Frida82

Jeg avslutta et fadderskap i sos barnebyer en gang å da ringte jeg, var veldig greit.

Får vel gjøre det, da... Skammer meg litt over å avslutte, så hadde ikke så veldig lyst til å ringe egentlig[X(]

Back
Topp