Plan-fadder..

Ju9ta

Forumet er livet
Nå har jeg og sambo meldt oss som plan-faddere..[:)][:D]
Tenkt på d de siste årene, men ikveld så gjorde vi noe med d gitt..[:)]

Årets veldig gode gjerning..[8D][:)] hehe..

Noen flere som har meldt seg? Eller som er plan-fadder fra før?

jepp, vi er og blitt faddere i dag....

har tengt på det lenge her å, å det hjelper jo ikke så mye det[8D] så nå fikk jeg endelig ringt inn..'

Jeg har også tenkt veldig lenge på det,
men har ikke fått gjort noe med det enda[&:]
Burde egentlig ha fiksa i kveld jeg også...
Er jo en god gjerning å gjøre nå før jul[:)]

Så koselig!!! Nei, vi er ikke, men har jo også tenkt lenge på det, og tenkt at jeg skal finne ut mer om det før vi blir faddere.. men da kan jeg jo bare spørre her, kanskje.. Åssen fungerer det??? Får et fadderbarn..? Og så betaler man en fast sum i mnd..? Får adresse til den man er fadder til..? Er ofte litt skeptisk til innsamlings-ting.. om alt kommer dit det skal, liksom.. Men så vil jeg jo så gjerne hjelpe dem som ikke har det så godt.. noen hjemme side jeg kan innpå å se, kanskje..? (ja, er litt grønn..[&:])

ORIGINAL: barehege

Så koselig!!! Nei, vi er ikke, men har jo også tenkt lenge på det, og tenkt at jeg skal finne ut mer om det før vi blir faddere.. men da kan jeg jo bare spørre her, kanskje.. Åssen fungerer det??? Får et fadderbarn..? Og så betaler man en fast sum i mnd..? Får adresse til den man er fadder til..? Er ofte litt skeptisk til innsamlings-ting.. om alt kommer dit det skal, liksom.. Men så vil jeg jo så gjerne hjelpe dem som ikke har det så godt.. noen hjemme side jeg kan innpå å se, kanskje..? (ja, er litt grønn..[&:])

Vi skulle få noen papirer og informasjon innen 2 uker,så jeg kan legge inn litt om d da..?[;)]

Men har forstått d slik at man betaler inn en sum i mnd, får et bilde og brev fra den du er fadder til,og du kan sende gaver til barnet og familien om du vil.. Du kan melde deg ut når du vil..
Og du får skrevet d av på skatten..

De som jobber i Plan oversetter brevet for deg,tror jeg..

Vi ble også faddere i går [:)] Syns ikkje det er en så god gjerning, men en selvfølge [;)] .. Så ENDELIG fikk jeg ræva i gir! Dette blir spennende 

Har endelig fått ut fingeren og ringt!
Så nå venter vi på startpakke og bilde av den lille.
Spennende, pluss at det føles veldig bra å gjøre noe godt[:)]

ja vi er [:)] har vært i et halvt års tid
til en gutt på 10 år.har skrevet brev og gitt han en fotball, hehe

Back
Topp