Plan er for helgen da jenter?

Looney

Forumet er livet
VIP
Jeg har barnefri for N er hos pappaen sin. Og jeg bør lese til avsluttende eksamen, men er ikke motivert i det hele tatt.

Skal grille og kose meg med samboeren i kveld. I morgen skal vi på grilling hos et vennepar tror jeg.

Jo, også SKAL jeg trene hver dag. I dag blir det spinning kl 15 og i morgen BodyPump på morgenen.

Her er sambo på utdrikkingslag for en kompis i dag... Måtte stå opp kl 6 for å kjøre han...[&:] så jeg har sovet litt etter at jeg kom hjem... Nå har jeg planer om å dra for å se om jeg finner meg no sommerklær... og trene litt[:)] og så må vel hunden få en gåtur i dag og litt... bare kose oss... og så må jeg vel hente sambo igjen i natt en gang...[:)]

i morra skal vi på grillings til et vennepar og på mandag er det middag hos svigers! [:)]

Har vært i byen en tur med lillegutt i dag, han har fått seg svarte Converse sko i str. 22, såååååå søte! [:D] Vi har vært på café, og så har han løpt rundt med ny-skoene... Nå sover han ute i vogna, pleier å sove 2-2,5 time. Jeg burde selvfølgelig prøve å få meg en blund... [;)] I kveld skal vi lage pizza og bare slappe av.
Og i morgen tror jeg vi skal dra på tur hele gjengen, ikke meldt så bra vær akkurat, men... Han elsker å være ute uansett [:)]
Kunne godt tenkt meg å få trent litt, men tror ikke de kjører noe særlig med timer pga pinse... [:-]

skal på jobb egentlig..
Men er så sinnsykt trøtt og sliten at om jeg går på jobb så kommer jeg omtrent til å være mer i veien enn jeg er til hjelp...

så stiller på jobb og snakker med veilederen min også skal jeg forsøke meg på firetimers arbeid kanskje..

Her er det i grunnen eksamenslesing som står på planen også.
Men blir grilling med noen venner i kveld (må finne en god unnskyldning til ikke å drikke øl).
Gleder meg til maten [:D]

ble ikke jobb på meg...
men trappet opp og gav beskjed om at jeg gikk igjen og forklarte veilederen min hvorfor...

ORIGINAL: mokkenikke88

jobb jobb jobb jobb [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

pinsa er ikke dum å jobbe på da![:)] jeg blev veldig glad for at jeg hadde jobbet fra fredag til mandag i påskeuka når jeg fikk lønning nå[;)]

Her har vi brukt dagen i dag i hagen, stelt litt, vært litt for slappe, så nå måtte ugresse tas. Ellers skal jeg bare være med den lille familien min, og så må jeg skrive litt på en oppgave jeg holder på med [:D]

Vi er hos svigers så i dag har vi vært ute hele dagen. De bor på gård. Og så har vi gått tur og bare kost oss sammen med ungene. I kveld er vi invitert på besøk, men får se om jeg orker.

I morgen blir det også ganske avslappende og så får vi se om vi reiser hjem i morgen eller mandag:)

Var på jobb til 4, og nå sitter jeg og venter på at mamma sender melding om at grillmaten er klar[:D]
Da skal jeg dra sambo ut av senga, og dra dit [:)]
Blir kanskje grilling i morgen også. Skal hvertfall sove leeenge og bare slappe av[:D]

ORIGINAL: tone86

pinsa er ikke dum å jobbe på da![:)] jeg blev veldig glad for at jeg hadde jobbet fra fredag til mandag i påskeuka når jeg fikk lønning nå[;)]

hehe ja er jo sant det...[;)]
Men skal jobbe  lørdag, søndag, mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, lørdag, søndag...
så gleeeeder meg til uken er over...![:)]

i dag har mannen laget gjerde rundt hagen, hvit stakittgjerde! det ble kjempe fint, skikkelig koslig [:)]
Jeg var med å malte litt.. fyfy! Men var ikke mye jeg gjorde! Så kan vel ikke ha gjort så mye skade..

ellers skal vi på middag til min mor i morgen, så da tenkte vi å ha genseren på storebror som det stå: "Jeg skal bli storebror" på[:D] Gleder meg!! =)

Så en rolig pinse for oss også! [:D]

idag har vi vatt på tusenfryd.. jeg o mannen o våre to barn o et barn til [:D] kosa oss masse[:D] resten av helga blir i hagen[:D]

ORIGINAL: tone86

hehe ja er jo sant det...[;)]
Men skal jobbe  lørdag, søndag, mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, lørdag, søndag...
så gleeeeder meg til uken er over...![:)]

ser den[:)] gleder meg til uka som kommer er over jeg også! Jobber fra onsdagsmorran til torsdag ettermddag, fra fredag morgen til mandag morgen... puuuuhh...[:)]

Back
Topp