Plan barnet :)

Hope90

Pergo baby??
VIP
Jeg ble så rørt i dag da jeg hentet posten og det lå er brev fra plan-Norge der :) inni lå en tegning fra fadder barnet vårt i Zambia :) det var så koselig å få en tegning fra den kjære Lille jenta<3

Flere som er plan faddere?:)

Er ikke plan fadder men donerer penger til et dyre hospital i usa :-D

Sent from my Transformer Prime TF201 using BV Forum mobile app

Er ikke plan fadder men donerer penger til et dyre hospital i usa :-D

Sent from my Transformer Prime TF201 using BV Forum mobile app
Ååh det er flott :D får så vondt når jeg ser på det dyrepoliti programmet på animal planet :( er grusomt hvordan mennesker kan behandle dyr :o

App<3

Vi har en plan unge ja.

Jeg har både plan unge og barnebyer unge. Plan barn har jeg hatt siden 2002-2003, og barnebyer barn har jeg hatt siden i fjor.
Er på mitt andre plan barn nå:)

Er ikke plan fadder, men har fadderbarn i India via Fadderbarnas framtid. Kjekt å få brev i mange år og se hvordan det går for fadderbarnet. Sender ned en gave i året.

Synes det er et flott tilbud, men jeg donerer helst til norske ting :) Er medlem i 3 forskjellige frivillige dyreorganisasjoner og røde kors :)

Jaa! Jeg har også et Plan fadder-barn, en utrolig søt liten gutt i Guatemala. Sendte et brev til han for noen måneder siden og i forrige uke fikk jeg brev tilbake! Så fint at man kan hjelpe noen som ikke er like heldige som oss :)

Jeg syns der er helt utrolig å kunne være med å gjøre et barns liv til noe mer gi de en mulighet til å gjøre noe med seg selv :D jeg gleder meg sånn til å se hvordan det går med den jenta som vi er fadder for :D ambisjoner drømmer osv :) hun har snart bursdag så skal kjøpe en gave til henne og sende nedover :)

Back
Topp