Plagsomt vond i magen og den ene eggstokken(?). Alle sier: kontakt lege, men hva kan legen gjøre ved slike vondter?

Hvis det er så pass vondt at det ikke føles greit, så kan det eventuelt være aktuelt å sjekke om det er en exu? ❤️

Vonder ga seg ikke, så jeg bestilte ultralyd privat. Alt så fint ut. Vi så hjertet slå og knotten ble målt 6+0 uker. ❤️ Gynekologen sa bare at noen har mere vondt enn andre uten at det trenger å bety noe. Og det var da høyre eggstokken som hadde blitt befruktet, derfor også vondt der.
Ble mye roligere, men vondter kommer og går nå. Begynner også å lure på om det er noe sammenheng med luft i magen, haha.

Vonder ga seg ikke, så jeg bestilte ultralyd privat. Alt så fint ut. Vi så hjertet slå og knotten ble målt 6+0 uker. ❤️ Gynekologen sa bare at noen har mere vondt enn andre uten at det trenger å bety noe. Og det var da høyre eggstokken som hadde blitt befruktet, derfor også vondt der.
Ble mye roligere, men vondter kommer og går nå. Begynner også å lure på om det er noe sammenheng med luft i magen, haha.
Jeg har hatt en del vondt i magen, nesten som stikkende smerter over hele magen. Konkludert med at det er luft som sitter litt fast i systemet :laughing001

Så godt å høre ❤️

Back
Topp