Bkno5833810
Første møte med forumet
?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det med deg?
Jeg har hatt en del vondt i magen, nesten som stikkende smerter over hele magen. Konkludert med at det er luft som sitter litt fast i systemetVonder ga seg ikke, så jeg bestilte ultralyd privat. Alt så fint ut. Vi så hjertet slå og knotten ble målt 6+0 uker. Gynekologen sa bare at noen har mere vondt enn andre uten at det trenger å bety noe. Og det var da høyre eggstokken som hadde blitt befruktet, derfor også vondt der.
Ble mye roligere, men vondter kommer og går nå. Begynner også å lure på om det er noe sammenheng med luft i magen, haha.
Så godt å høreVonder ga seg ikke, så jeg bestilte ultralyd privat. Alt så fint ut. Vi så hjertet slå og knotten ble målt 6+0 uker. Gynekologen sa bare at noen har mere vondt enn andre uten at det trenger å bety noe. Og det var da høyre eggstokken som hadde blitt befruktet, derfor også vondt der.
Ble mye roligere, men vondter kommer og går nå. Begynner også å lure på om det er noe sammenheng med luft i magen, haha.