Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji1316] samme her, blir tungpustet av å spise [emoji23][emoji85]
Lettere tungpustet enn til vanlig, ja. Men kjenner det mer i musklene/kroppen enn i pusten i f.eks trapper. Hjelper litt å ha god kondis i utgangspunktet heldigvis. Men alt er slitsomt! Spent på fortsettelsen.
Flere som også sliter med pusten når dere ligger eller sitter helt i ro? Føler at jeg får ikke trekt pusten godt nok, men det ender med at jeg puster så voldsomt at jeg blir svimmel![emoji85] husker jeg hadde dette med de andre også, men mener det kom nærmere slutten.
synes litt synd på samboeren som må sove ved siden av meg da.. jeg bråker noe veldig Flere som også sliter med pusten når dere ligger eller sitter helt i ro? Føler at jeg får ikke trekt pusten godt nok, men det ender med at jeg puster så voldsomt at jeg blir svimmel![emoji85] husker jeg hadde dette med de andre også, men mener det kom nærmere slutten.
Ja det merker jeg veldig også, spesielt om jeg ligger halvveis i sofaen på ryggen eller om jeg sitter i en slik stilling at jeg lener kroppen litt til siden, da merker jeg at det blir trangt og vanskeligere å puste.