Plagsomt tungpustet

Sallys

Glad i forumet
Mailykke 2018
Flere?

Blir tungpustet av det minste nå, går jeg en liten tur i rolig tempo så puster jeg tungt, går jeg en liten trapp puster jeg tungt, og nå sitter jeg her i sofaen og er tungpustet etter å ha byttet genser. Hvor skal dette ende?[emoji23][emoji28]

[emoji23][emoji23][emoji23][emoji1316] samme her, blir tungpustet av å spise [emoji23][emoji85]

Kjenner til den[emoji23] Gå opp trappa her hjemme... Puh[emoji26] Gå tur går veldig sakte og kommer det en bakke sliter jeg[emoji23] Sliter også med å puste hvis jeg er mett[emoji23]

Jeg merker også at jeg er mer tungpustet nå. Spesielt ille er det å bære mini på over 8kg opp trapper, da holder jeg på å daue når jeg kommer opp:P

Jaaa[emoji1316] blir andpusten av å gå opp trappa[emoji23] Og når jeg går tur opp bakker, som jo er hele tiden siden vi boligfeltet vårt ligger i en åsside. Veldig plagsomt. Og uvant, siden jeg jo egentlig pleier å være i relativt god form.

Enig :p

Det er så slitsomt. I dag fikk jeg beskjed om at jeg var så SØT fordi pusten min generelt har blitt tyngre når jeg sitter stille også.. :p

Spør som deg: hvor skal dette ende?? Langt igjen ennå :smiley-ashamed004

Lettere tungpustet enn til vanlig, ja. Men kjenner det mer i musklene/kroppen enn i pusten i f.eks trapper. Hjelper litt å ha god kondis i utgangspunktet heldigvis. Men alt er slitsomt! Spent på fortsettelsen.

Hehe du er ikke alene der nei [emoji23]

Lettere tungpustet enn til vanlig, ja. Men kjenner det mer i musklene/kroppen enn i pusten i f.eks trapper. Hjelper litt å ha god kondis i utgangspunktet heldigvis. Men alt er slitsomt! Spent på fortsettelsen.

Samme her![emoji1318][emoji28] blir sliten i beina bare av å gå opp trappa hjemme.

Jeg puster utrolig tungt hele tiden jeg, men det er nok mer fordi jeg er tett.. Føler ikke jeg blir så fort andpusten egentlig, men har høy puls og blir fort sliten i muskulaturen :P

Lavt BT, høy puls og tungpusta - livet mitt i korte trekk[emoji23] Prøver å gå turer med litt puls for å holde "formen" noe, kjæresten må tåle å gå litt saktere for tiden!

Flere som også sliter med pusten når dere ligger eller sitter helt i ro? Føler at jeg får ikke trekt pusten godt nok, men det ender med at jeg puster så voldsomt at jeg blir svimmel![emoji85] husker jeg hadde dette med de andre også, men mener det kom nærmere slutten.

Flere som også sliter med pusten når dere ligger eller sitter helt i ro? Føler at jeg får ikke trekt pusten godt nok, men det ender med at jeg puster så voldsomt at jeg blir svimmel![emoji85] husker jeg hadde dette med de andre også, men mener det kom nærmere slutten.

Jeg puster og peser hele tiden! Ikke noe mindre når jeg sitter eller ligger i ro :P mamma bare ler av meg; «HØR på hu der a!» «får du nok luft?» :laughing002 synes litt synd på samboeren som må sove ved siden av meg da.. jeg bråker noe veldig :P

Ja det merker jeg veldig også, spesielt om jeg ligger halvveis i sofaen på ryggen eller om jeg sitter i en slik stilling at jeg lener kroppen litt til siden, da merker jeg at det blir trangt og vanskeligere å puste.

Ja det merker jeg veldig også, spesielt om jeg ligger halvveis i sofaen på ryggen eller om jeg sitter i en slik stilling at jeg lener kroppen litt til siden, da merker jeg at det blir trangt og vanskeligere å puste.

Uff det er ubehagelig når det står på. Føles som man ikke får nok luft. Og jeg får ikke slappet av skikkelig når det står på[emoji86]

Back
Topp