Plagsomt med kynnere

Terne

Rugeklar!!
*MIA*
Maiblomstene 2016
Novemberlykke 2018
bare litt aktivitet, for rask vridning eller liknende så strammer hele magen seg og jeg får vondt godt nedi hufsa.

Jeg og 1,5 åringen dansa litt her i sted, holdt i 2 minutter så begynte det. Slapp ikke opp på mange minutter!

Flere som er plaget?

16+4

Kjenner det en del om jeg er ute og går, eller om kvelden. Kan være ubehagelig og vare en stund. 15+4 med nr 4.

Ja jeg kjente det hvertfall i 2-3 dager i uke 16 - nå(17 uker). Jeg måtte legge meg nedpå og slappe helt av så ble det bedre etter hvert, men merker hvis jeg er mye i aktivitet så kjenner jeg at det kommer smerter.

Og dette er helt ufarlig, sant? Syns det er så veldig tidlig!

Ja uvi har jeg ikke, testen var i hvertfall negativ for halvanna uke siden.

Så da får jeg bare tenke at de gir seg om jeg slapper av.

Jeg synes jeg også har hatt kynnere denne uken, og er bare i uke 14! De er ikke så vonde, men det strammer skikkelig før det slipper taket. Var litt usikker på om det var mer pga livmor som strekker seg, men føles ikke helt som det heller, så tror mer det er kynnere. Skal til jordmor den 10. des så tenkte å spørre henne.

Jeg har en del kynnere også. Er tredje barnet, og er 17+0. Men de er ikke vonde på noe vis. Bare litt ekkelt med en steinhard klump i magen! :p

Merker d etter sex, går fort over. Jeg er også andregangs. Kan ikke huske jeg hadde d slik sist... Men nå er vel både sexen bedre og oftere, så kan være en kombo av d:D

Fikk og kynnere på trening i går.. Kan ikke huske d fra sist...

Back
Topp