Plagsomme veps!

Kakedeig

Forumet er livet
Septembermødre <3
Sommerfuglene
Jeg og vesla kan ikke gå tur ute. Idag måtte jeg rømme med henne insektene mens fire veps forfulgte oss. De flyr rundt oss og setter seg på oss og forfølger oss. Vært slik i hele sommer og det er så frustrerende å ikke kunne leke ute omtrent!

Noen som har noen tips? Er det noe vi kan sprayboks med eller smøre oss med som holder dem vekke og sinnrike er helseskadelig?

Røyke sigar er ikke aktuelt :P

Er det i nærheten av huset? Vi har vært innmari plaga i sommer, så fant vi tre forskjellige bol rundt omkring huset, fikk tatt de med vepseskum og har nesten ikke sett en eneste akkurat her siden.
Det we fryktelig fryktelig irriterende...

Vi har sett etter i nærheten og på tak PSV men finner ikke noe. Men er i hele boligområdet. Alle andre får gå i fred. Do I have a stank liksom? Dusjer hver morgen..

Sånn er det med oss også! Både på campingen og hjemme! Blir sprø jeg!

Svigermor sverger til vademecum blandet med vann på sprayflaske mot fluer på tur i alle fall.

Det er skikkelig vepseår i år. Ble plagd av veps i går selv og har aldri sett så mye veps i sentrum før. Så sent på sommeren er de også ganske innpåslitne.

Her fikk lille vepsestikk i munnen pga dtte for en tid tilbake, så tips mottas med takk her også. :)

Back
Topp