Plagsomme symptomer..

M&ms

Forelsket i forumet
Hei damer!
Jeg sniker meg inn her hos dere, fikk positiv test igår og tror jeg er 4+2:D

Flere her inne som sliter med vanvittig trøtthet/fatigue, hodepine og humørsvingninger?

Dette er mitt andre svangerskap og hadde ingen symptomer med første annet enn uteblitt mens. Så er veldig uvant og slitsomt med alle disse symptomene:hilarious:

Gleder meg til å følge dere her inne!:Heartred
 
Hei damer!
Jeg sniker meg inn her hos dere, fikk positiv test igår og tror jeg er 4+2:D

Flere her inne som sliter med vanvittig trøtthet/fatigue, hodepine og humørsvingninger?

Dette er mitt andre svangerskap og hadde ingen symptomer med første annet enn uteblitt mens. Så er veldig uvant og slitsomt med alle disse symptomene:hilarious:

Gleder meg til å følge dere her inne!:Heartred
Signerer denne her :hilarious: sover nesten hele tiden, vært på farts i hele dag og kan nesten ikke vente med å få lagt meg…. Kl er liksom 16:30 :hilarious: gubben håpet på vi kunne se litt serier k kveld :nailbiting::bag::hilarious: hahaha neppe….
Humørsvingninger til 1000 og hodeverk som kommer og går:meh: heldigvis ingen kvalme :p
Hadde noe av det samme med han på 4 år, men husker ikke at det var så ekstremt som nå …. Kanskje fordi sist hadde jeg ikke en liten å løpe etter:wacky:


Gratulerer forresten med positiv test :dummy1::happy093
 
Gratulerer med positiv test:Heartred Her er det trøtthet og humørsvingninger, ja..
 
Signerer denne her :hilarious: sover nesten hele tiden, vært på farts i hele dag og kan nesten ikke vente med å få lagt meg…. Kl er liksom 16:30 :hilarious: gubben håpet på vi kunne se litt serier k kveld :nailbiting::bag::hilarious: hahaha neppe….
Humørsvingninger til 1000 og hodeverk som kommer og går:meh: heldigvis ingen kvalme :p
Hadde noe av det samme med han på 4 år, men husker ikke at det var så ekstremt som nå …. Kanskje fordi sist hadde jeg ikke en liten å løpe etter:wacky:
Gratulerer forresten med positiv test :dummy1::happy093

godt å høre at det ikke bare er meg :hilarious:
Ble det serier på dere igår?
Ja, kan være det blir forsterket pga vi har en liten som vi må holde følge med og:hilarious:

Tusen takk:Heartred
 
godt å høre at det ikke bare er meg :hilarious:
Ble det serier på dere igår?
Ja, kan være det blir forsterket pga vi har en liten som vi må holde følge med og:hilarious:

Tusen takk:Heartred
Haha serie med ei purkende kjerring på fanget :hilarious::hilarious::sleep002
Så ja… ikke helt en vanlig lørdagskveld som før :hilarious:
Men jeg er så syyyyykt trøtt og sliter så med å finne energi til å gjøre ting:bored:
MEN det er som jeg sier til gubben, jeg vokser faktisk en hjerne,hjerte og i det hele tatt en helt ny kropp så jeg må få liv til å være litt trøtt:hilarious::wacky:

ja de små krever jo litt :p
Husarbeid +++ = :hungover::hungover:
 
Hei damer!
Jeg sniker meg inn her hos dere, fikk positiv test igår og tror jeg er 4+2:D

Flere her inne som sliter med vanvittig trøtthet/fatigue, hodepine og humørsvingninger?

Dette er mitt andre svangerskap og hadde ingen symptomer med første annet enn uteblitt mens. Så er veldig uvant og slitsomt med alle disse symptomene:hilarious:

Gleder meg til å følge dere her inne!:Heartred


Gratulerer så mye :D Velkommen skal du være!
Tror vi er mange som sliter med trøtthet/fatigue her inne:hilarious: Finnes en egen tråd på symptomer hvor du kan lese hva alle sliter med :joyful:
 
Back
Topp